۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۵۹۲۳۰۶

دستور نماینده آیت الله سیستانی برای انجام هزار عمل قلب باز کودکان

دستور نماینده آیت الله سیستانی برای انجام هزار عمل قلب باز کودکان
نماینده حضرت آیت الله سیستانی دستور انجام هزار عمل قلب باز برای کودکان با تعرفه نصف قیمت در کربلا را صادر کرد.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت شرعی آستان مقدس حسینی طی سخنانی در مراسمی که به مناسبت موفقیت بیمارستان امام زین العابدین (علیه السلام) وابسته به این آستان در انجام عمل قلب باز برگزار شده بود، گفت: این بیمارستان تاکنون توانسته است که 100 عمل قلب باز را به صورت موفقیت آمیز برای کودکان انجام دهد و امیدوارست که این میزان را بتواند تا 1000 عمل برساند.

وی افزود: یک سوم عمل قلب های که بیمارستان امام زین العابدین (علیه السلام) انجام داده است متعلق به شهروندان ساکن در کربلا است و مابقی به سایر استان ها عراق تعلق دارد.

تولیت شرعی آستان مقدس حسینی تصریح کرد: اقدام بیمارستان امام زین العابدین (علیه السلام) در انجام عمل قلب باز موجب شده است که ما احساس خدمت به مردم و کاهش مشکلات این کشور را داشته باشیم.

وی ادامه داد:همه فعالیت های آستان مقدس حسینی و مراکز درمانی زیر مجموعه این آستان با هدف کمک به دولت در راستانی بهبود خدمات درمانی و بهداشتی به مردم صورت می گیرد.

حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی همچنین خطاب به مسؤولان بیمارستان امام زین العابدین (علیه السلام) اظهار داشت: با بهبود خدمات درمانی باید به کاهش مشکلات به ویژه در زمینه عمل قلب بپردازید.

وی در پایان تاکید کرد که تعرفه عمل جراحی قلب باز در این بیمارستان نصف قیمت است./994/ب901/ف

ارسال نظرات