۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۵۹۲۱۹۴
سر مقاله؛

ادراک موفقیت

ادراک موفقیت
تجربه مدیریت بازار سرمایه نشان می‌دهد که مشکلات کشور، راه‌حل داشته و می‌شود ارزش پولی را تا ۵۰‌درصد افزایش داد و به بازار آرامش بخشید.
به گزارش خبرگزاری رسا، تجربه مدیریت بازار سرمایه نشان می‌دهد که مشکلات کشور، راه‌حل داشته و نه‌تن‌ها نیازمند کمک خارجی نیست، بلکه در شرایطی که آمریکا از همه جهت، در حال اعمال فشار بر جمهوری اسلامی است، باز هم می‌شود ارزش پولی را تا ۵۰‌درصد افزایش داد و به بازار آرامش بخشید.
 
این الگو ماحصل تفاهم و همگرایی سه‌عنصر با یکدیگر بوده: نخست رفتار حرفه‌ای و فنی نظام پولی و مالی کشور با این پدیده، دوم همراهی بی‌دریغ مجموعه‌های قضایی و انتظامی و امنیتی و سوم اقدامات فعالانه در حوزه رسانه‌ای و فضای مجازی.
 
این هماهنگی نهایتاً به شکست یکی از مؤلفه‌های اصلی برنامه خصمانه ترامپ علیه ایران منجر شد و این واقعیت را نشان داد که اگر همگرایی میان بخش‌های مختلف افزایش یابد، هیچ مشکلی بدون راهکار نیست.
 
مخاطب این گفتار، عمدتاً افراد و جریاناتی هستند که با به‌کار بردن واژه‌هایی نظیر «ابرچالش» یا «ابرمسأله» در یک سال اخیر، خواسته‌اند همه معضلات را به افق کلان ارتقا داده و برطرف کردن آن‌ها را نیازمند عدول از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلابی توصیف کنند (هرچند بخش دوم را عمدتاً به کنایه برگزار کرده‌اند).
 
حالا وقت آن است تا این گزاره را تبدیل به یک روایت جاری در کشور کنیم که مردم نیز طعم این موفقیت‌ها را بچشند؛ ولو اثرش را به‌طور مستقیم در سفره‌شان مشاهده نکنند، حداقل به‌صورت ذهنی، ادراک مطمئن‌تری پیدا کنند. /۱۰۱/۹۶۹/م
منبع: صبح نو
ارسال نظرات