۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۵۹۲۰۸۵
حجت الاسلام لائینی تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری از توان تبلیغی روحانیان برای تبیین دستاوردهای انقلاب

ضرورت بهره گیری از توان تبلیغی روحانیان برای تبیین دستاوردهای انقلاب
عضو شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت بهره گیری روحانیان از نفوذ کلام و ظرفیت تبلیغی خود برای تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از روحانیان شهرستان نکا با اشاره به اهمیت جایگاه روحانیت در جامعه اسلامی، گفت: روحانیت در طول تاریخ پرچم دار حرکت‌های ضد استبدادی و استکباری در جامعه اسلامی بوده است.

وی با بیان این که روحانیت همواره در برابر معاندان و مخالفان دین و ارزش‌های الهی با اقتدار ایستاده و از اصل دین دفاع و حراست کرده است، افزود: اگر مجاهدت‌های علما و روحانیان در طول تاریخ نبود امروز خبری از دین و ارزش‌های معنوی در جامعه نبود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نشر و گسترش دین و معارف الهی در جامعه همواره مهم‌ترین دغدغه روحانیت در جامعه اسلامی بوده است، بیان داشت: علما و روحانیان همواره با روشنگری و آگاهی دادن به مردم، جامعه را در مسیر رشد و تعالی معنوی سوق دادند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت مهم‌ترین مدافع ارزش‌های دینی در جامعه است، خاطرنشان کرد: علما و روحانیان همواره نسبت به معضلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه دغدغه‌مند بوده اند

امام جمعه نکا با اشاره به این که انقلاب اسلامی با رهبری روحانیت آگاه و با بصیرت و همچنین همراهی همه جانبه ملت ایران به پیروزی رسید، افزود: امروز نیز دوام و بقای این انقلاب به حضور در صحنه مردم است.

مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا به حضور گسترده مردم در بزرگداشت حماسه نهم دی اشاره کرد و آن را نشان از عزم جدی ملت در دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: حماسه نهم دی امسال بار دیگر ثابت کرد که ملت ایران علیرغم همه مشکلات اقتصادی همچنان با اقتدار پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که دشمنان ملت ایران با فشار‌های اقتصادی تلاش می‌کنند مردم را از انقلاب و نظام اسلامی دور کنند، بیان داشت: اما این مردم هوشیار و با بصیرت هستند و فریب توطئه‌های معاندان و بدخواهان انقلاب را نخواهند خورد و عزتمندانه از انقلاب پشتیبانی می‌کنند.

امام جمعه نکا با تأکید براین که امروز دفاع از انقلاب وظیفه آحاد جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: روحانیت به دلیل نفوذ کلام و جایگاه مردمی که در جامعه دارد باید در آستانه دهه چهارم انقلاب از همه توان و ظرفیت تبلیغی خود در جهت تبیین و تشریح خدمات و دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی بهره گیرد./950/پ203/ب1
ایمانی
ارسال نظرات