۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۹۱۹۹۶
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی:

توجه به رهنمودهای رهبری لازمه آمادگی در برابر فتنه ها است

توجه به رهنمودهای رهبری لازمه آمادگی در برابر فتنه ها است
نماینده مجلس خبرگان با تأکید بر آمادگی همه جانبه مرم و نظام در برابر دشمن، گفت: باید گوش به فرمان رهبر بصیرمان باشیم و تنها از نصایح ایشان بهره ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در تبیین ضرورت بزرگداشت حماسه 9 دی خطاب به فتنه گران هشدار داد: هرگاه احساس شود نسبت به انقلاب خطری جدی به وجود آمده، ملت فاطمی ایران قیام خواهند کرد و اجازه نخواهند داد فتنه گران فتنه انگیزی و انحراف ایجاد کنند و بساط فتنه و نفوذ را برخواهند چید.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره فتنه و نفوذ، گفت: دشمن که همان آمریکا، اسرائیل غاصب، انگلیس، مزدوران آنها و آل های پلید هستند قبلا گفته بودند برای سال 1397 نقشه کشیده اند که ممکن است برنامه ریزی آنان تا سال 1398 به تعویق بیفتند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه باید بیدار ماند و هر لحظه در برابر دشمن آماده بود، تأکید کرد: لازم است تا گوش به فرمان پرچمدار هوشیار، بیدار و بصیر انقلاب باشیم و تنها از نصایح عالمانه ایشان بهره ببریم چرا که ایشان پرچمدار خوبی برای اسلام هستند و هوشیارانه و مقتدارنه کشور را هدایت می کنند./804/ت303/ب1

محمد فرخی
ارسال نظرات