۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۵۹۱۷۹۸
مدیر حوزه علمیه کاشان:

۹ دی روز بیداری و بصیرت ملت ایران در مقابل فتنه بود

۹ دی روز بیداری و بصیرت ملت ایران در مقابل فتنه بود
مدير حوزه علميه كاشان گفت: نهم دي سال 88، روز بيداري و بصيرت ملت ايران در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌هاي دشمنان انقلاب و رهبري بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام منصور فرجی ظهر امروز در مراسم یوم الله ۹ دی که در دارالسیاده علوی کاشان برگزار شد، گفت: انقلاب الاسلامی ایران از سوی روحانیت به پبروزی رسید و بهترین کسانی که می‌توانند انقلاب را نابود کنند روحانیت است.

وی افزود: دشمن برای سکولار کردن حوزه‌های علمیه و بی تفاوتی علما نسبت به آنچه در جامعه می‌گذرد و برای مقابله و مخالفت با مسائلی که در نظام رخ می‌دهد از طریق روحانیت می‌تواند انقلاب را تحت فشار و آسیب بزنند به همين دلیل رهبر معظم انقلاب چمد سال قبل موضوع حوزه انقلابی را مطرح کرد.

حجت الاسلام فرجی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب به هجمه دشمن به حوزه‌های علمیه گفت: هدف حوزه‌های علمیه حرکت درمسیر انقلاب و حرکت‌های انقلابی است و دشمن به این نتیجه رسیده است که اگر بتواند در مسیر حرکت انقلابی حوزه مانع ایجاد کند خواهند توانست در مسیر جدایی انقلاب از مردم و نابودی انقلاب به اهداف خود برسد.

مدیرحوزه علمیه کاشان ادامه داد: دشمن برای رسیدن هدف خود که جداکردن مردم از انقلاب است در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی و تربیتي، ناهماهنگی بین مسؤولان و مسؤولیت ها، خیانت برخی از مسؤولان و جدایی برخی از نیرو‌های توانمند انقلابی از بدنه نظام را در دستور کار خود قرار داده است.

حجت الاسلام فرجی افزود: ملت ایران در ۹ دی این توطئه از قبل طراحی شده را که دشمن با شعار تقلب در انتخابات و کشانیدن مردم به کف خیابان‌ها بود و سال‌های برای آن برنامه ریزی کرده بود را با حضور خود در حماسه ۹ دی نقش بر آب کردند.

به گفته وی، پاسخ دندان‌شکن مردم بابصیرت و هوشیار ایران اسلامی به متجاوزان و طمع‌ورزان، الگویی برای سایر حرکت‌های آزادی‌خواهانه جهان شد.

وی همچنین ۹ دی نقطه عطف تاریخی انقلاب اسلامی و ضامن حفظ انقلاب و ادامه آن در خط ولایت و امام و اسلام ناب دانست و گفت: حماسه مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در ۹ دی را نه تنها در تاریخ جمهوری اسلامی بلکه در تاریخ تمدن بزرگ اسلامی ماندگار دانست و از این رخداد عظیم ملت ایران اسلامی و ولایتمدار به عنوان نقطه عطفی در تاریخ نام برد.

مدیر حوزه علمیه کاشان در ادامه با اشاره به اینکه ۹ دی به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت در تقویم جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده است، ابراز کرد: نهم دی سال ۸۸، روز بیداری و بصیرت ملت ایران در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان انقلاب و رهبری بود.

حجت الاسلام فرجی گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز ۹ دی سال ۸۸ به صورت خودجوش و در اقدامی ماندگار برای دفاع از اسلام و ولایت به خیابان‌ها آمده و بساط فتنه‌گران و حامیان آنان را برچیدند./۱۳۰۷/پ203/ب1
ارسال نظرات