۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۵۹۱۶۲۵
نماینده ولی فقیه در دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان:

هدف قراردادن اعتقادات مردم هدف اصلی فتنه گران در سال ۸۸ بود

هدف قراردادن اعتقادات مردم هدف اصلی فتنه گران در سال ۸۸  بود
حجت الاسلام عامری گفت: فتنه گران با هدف قرار دادن اعتقادات به دنبال از بین بردن اسلام ناب محمدی در کشور بودند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمان، حجت الاسلام عامری نماینده ولی فقیه در دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان امروز عصر در نشست صمیمانه با دانشجویان این مرکز، گفت: جوانی می‌تواند در کشور موفق باشد که نسبت به تمام مسائل کشور آگاهی لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به این که نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها وظیفه آگاه سازی دانشجویان را دارد، تصریح کرد: تشکیل حلقه‌های معرفتی، کانون‌ها و انجمن‌ها برای آگاهی جوانان نیاز امروز دانشگاهیان است.

حجت الاسلام عامری تاکید کرد: روشنگری، آگاهی و علم آموزی باید در کنار درس‌های دانشجویان باشد.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان با اشاره به این که بصیرت داشتن لازمه موفقیت هر دانشجویی است، ایراد کرد: دانشجویی که بصیرت نداشته باشد و نتواند مسائل کشور را خوب رصد کند نمی‌تواند حامی رهبری باشد.

حجت الاسلام عامری با اشاره به روز تاریخی و بصیرت افزایی ۹ دی، اظهار کرد: روز ماندگار و تاریخی ۹ دی حرکت خود جوش مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار داشت: فتنه گران در سال ۸۸ به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام بودند و می‌خواستند انقلاب اسلامی را نابود کنند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علمی کاربردی با بیان این که مردم در سال ۸۸ ولایت مداری خود را به رهبری نشان دادند، ابراز داشت: فتنه گران با هدف قرار دادن اعتقاد ها، به دنبال از بین بردن اسلام ناب محمدی در کشور بودند.

وی در پایان گفت: هواپرستی و شهوت سبب اصلی ایجاد فتنه در جامعه بود که بعضی از مسؤولان و جوانان به سبب شهوت و پست و مقام فتنه را در کشور ایجاد کردند./۹۷۰۷/پ310/ب1
ارسال نظرات