۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۵۹۱۳۷۸
امام جمعه پلدختر:

9 دی روز «نه» گفتن ملت ایران به دشمنان نظام است

9 دی روز «نه» گفتن ملت ایران به دشمنان نظام است
امام جمعه پلدختر ۹ دی را روز بیعت و پیوند دوباره ملت ایران با رهبر انقلاب عنوان کرد و گفت: این روز تاریخی روز «نه» گفتن ملت ایران به نقشه های شوم نظام سلطه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام احمد علی حسین زاده آملی، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با محوریت گرامیداشت حماسه ۹ دی برگزار شد، با اشاره به اینکه حماسه 9 دی در راستای پشتیبانی از ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب خلق شد، گفت: ۹ دی روز بیعت و پیوند دوباره ملت ایران با رهبرمعظم انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی با نقش آفرینی اقشار و گروه های مختلف ملت ولایتمدار ایران خلق شد، افزود: این حماسه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و ماندگار است.

امام جمعه پلدختر ۹ دی را روز استمرار فرهنگ عاشورایی و برگرفته از نهضت امام حسین(ع) عنوان و خاطرنشان کرد: گرامیداشت این روز تاریخی فرصتی مناسب برای تبیین نقش بی بدیل ولایت فقیه در عبور از بحران ها و استقامت در مقابل تهدیدها و تحریم های دشمنان است.

وی با بیان اینکه حضور در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی بیانگر تبعیت از رهبری است، افزود: مردم در سایه این حضور بصیرت و آگاهی و دشمن شناسی خود را به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام حسین زاده آملی ادامه داد: ۹ دی روز بیعت و میثاق دوباره همه احزاب و گروه های ملت ایران با ولایت و رهبری و نماد بصیرت افزایی، دشمن شناسی، اتحاد و یکپارچگی و آگاهی بخشی است.

وی 9 دی را روز «نه» گفتن ملت ایران به برنامه ها و نقشه های شوم نظام سلطه عنوان کرد و گفت: حماسه ۹ دی در برابر نقشه های نظام استکباری و پشتیبانی همه جانبه از نظام و ولایت است.

گفتنی است، مراسم بزرگداشت سالروز حماسه ۹ دی روز یک شنبه ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان در جمع مردم پلدختر در مسجد جامع پلدختر برگزار می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات