۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۵۹۰۹۴۷
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران:

تربیت پژوهشگر از اهداف مهم مرکز مدیریت خواهران است + فیلم

تربیت پژوهشگر از اهداف مهم مرکز مدیریت خواهران است + فیلم
حجت الاسلام والمسلمین حصاری با تاکید بر تاسیس شهرک پژوهشی خواهران گفت: تربیت پژوهشگران حرفه‌ای از اهداف مهم مرکز مدیریت خواهران است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حصاری معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران، امروز در آیین افتتاحیه نخستین پژوهشکده مطالعاتی تخصصی کوثر که در مدرسه علمیه کوثر برگزار شد، گفت: حوزه علمیه خواهران، حوزه جوان و نوپایی است.

وی افزود: با این وجود عملکرد او در عرصه نهاد‌های آموزشی بسیار درخشان بوده و انتظار می‌رود در زمینه فعالیت‌های پژوهشی نیز این پیشرفت را در حوزه علمیه خواهران با ایجاد مراکز پژوهشی شاهد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حصاری پژوهشکده مطالعاتی تخصصی کوثر را نخستین مرکز در حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران بیان کرد و گفت: علاوه بر پژوهشکده‌های افتتاح شده در سایر استان‌ها به زودی در استان یزد با حضور حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور دو پژوهشکده دیگر نیز افتتاح می‌شود.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه تربیت پژوهشگران حرفه‌ای از اهداف مهم مرکز مدیریت خواهران به شمار می‌رود، گفت: قرار نیست همه خواهران حوزوی پژوهشگر و محقق شوند بلکه ده درصد از دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران برای تحقق این هدف کفایت می‌کند و ما بقی طلاب باید در عرصه تبلیغ، مدیریت و تدریس ایفای نقش داشته باشند.

وی با تاکید براینکه طلبه باید قابلیت تتبع از منابع را داشته باشد تا بتواند مبلغ، پژوهشگر و مدرس موفقی شود، گفت: امیدوار هستیم به زودی در مرکز هر استان شاهد شهرک پژوهشی ویژه طلاب خواهر باشیم. /۸۱۳/پ202/ب1
تعداد بازدید : 9
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات