۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۵۹۰۸۲۶
مسؤول نهاد رهبری دانشگاه آزاد:

نفوذ تفکرات مارکسیستی در دانشگاه توطئه دشمن است

نفوذ تفکرات مارکسیستی در دانشگاه توطئه دشمن است
حجت الاسلام ابراهیم زاده گفت: دشمن با نفوذ تفکرات مارکسیستی در دانشگاه به دنبال دوری این نهاد آموزشی از رسالت خطیر خود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی امروز در یادواره شهدای جبهه مقاومت اسلامی تبریز اظهار داشت: حوزه و دانشگاه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ جبهه مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان است.

وی با بیان این‌که دشمن با نفوذ تفکرات مارکسیستی در دانشگاه به دنبال دوری این نهاد آموزشی از رسالت خطیر خود است، افزود: مقابله با تفکر مارکسیستی در دانشگاه خود نمونه‌ای از جهاد در میدان نبرد است، اگر شهدای مدافع حرم در میدان نبرد مقابل دشمن ایستادگی کردند، دانشجویان نیز در عرصه مقابله با تهاجم فرهنگی و اعتقادی دشمن مقابله می کنند.

حجت الاسلام ابراهیم‌زاده با اشاره به این‌که اهداف مهمی در برگزاری یادواره های شهدا پیگیری می شود، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا نیاز به بزرگداشت ندارند و تنها خواسته آنان ادامه راه شهیدان است، این گونه مراسم به‌عنوان یادآوری رشادت، شهادت، شهامت، ایثار و از جان‌گذشتی و فداکاری است.

مسؤول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی امنیت، آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون مجاهدت شهدا دانست و افزود: اگر امروز جوانان در مراکز علمی و دانشگاهی در آرامش کامل تحصیل می‌کنند به واسطه جانفشانی‌ شهدایی بود که بدون هیچ چشمداشتی جان خود را خالصانه فدا کردند.

وی یادآوری پیام شهدا در فضایی دانشگاهی را امری بسیار مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: دانشگاهیان با حضور در این یادواره ها بر باورها و ارزش‌های خود معتقدتر و پایبندتر خواهند شد و تلنگری است که این ارزش‌ها به‌آسانی به دست نیامده و رشادت‌ها و جانفشانی‌ها در این راه انجام و خون‌ها ریخته شده است.

همچنین سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در سخنانی با بیان این‌که شهدا راه سعادت ابدی را شناختند و عند ربهم یرزقون هستند، افزود: شهدا قبل از شهادت به مرحله شهود می‌رسند، شهود به غیب و آگاهی به جایگاه شهدا باعث می‌شود در این راه قدم نهند.

وی با بیان این‌که شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه پدران خود در دوران هشت سال دفاع مقدس بودند، افزود: امروز همان مکتب انقلابی باعث شده که از سرتاسر جهان شیفته جبهه مقاومت شوند، به عبارت دیگر شهدای مدافعان حرم در امنیت و آرامش کشور، داوطلبانه در جبهه مقاومت حاضر شدند تا توطئه استکبار نقش بر آب شود./935/پ203/ب1

ارسال نظرات