۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۹۰۴۵۰
معاون حوزه خواهران:

فضای مجازی ساحت‌های مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است

فضای مجازی ساحت‌های مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی ساحت‌های مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: وزن سنگین فضای مجازی نشان می‌دهد هرچه در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم، مناسب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از سامانه مجازی کوثر بلاگ در سالن اجلاس مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد.

معصومه ظهیری طی سخنانی در این آیین با بیان اینکه مهم‌ترین رسالت انبیا پیام‌رسانی بوده است و این کار به طرق مختلفی انجام می‌شده است، گفت: وزن سنگین فضای مجازی نشان می‌دهد هرچه در این زمینه سرمایه‌گذاری کنیم، مناسب است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی ساحت‌های مختلف زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: به‌عنوان یک‌نهاد حوزوی کیفیت حضور ما در فضای مجازی هم بسیار مهم است و با توجه به اینکه فضای مجازی ذائقه سازی می‌کند، باید در این عرصه برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم.

ظهیری ساحت‌های مختلف حضور حوزه‌های علمیه خواهران در فضای مجازی را مورداشاره قرارداد و گفت: برای حوزویان هویت ایرانی و اسلامی بسیار موردتوجه است و باید در این فضا اشاعه شود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران بر حضور و تولید محتوا از سوی طلاب خواهر در فضای مجازی تأکید کرد و ابراز داشت: باید فضاسازی حضور کیفی حوزه‌های علمیه در فضای مجازی به کل ستاد مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران واگذار شود تا گرایش به تولید محتوا بیشتر شود و محتوای مناسب‌تری تولید کنیم./837/پ202/ج

محمد جعفری
ارسال نظرات