۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
کد خبر: ۵۸۷۱۶۷

حضور جهادی طلاب در لایروبی خیابان های آب گرفته کوی علوی

حجت الاسلام سواری از حضور ۲۰ طلبه از مدارس سفیران علی بن ابی طالب کوی علوی و امام خامنه ای در طرح دو روزه پاکسازی و لایروبی خیابان آزادی کوی علوی خبر داد.
حضور جهادی طلاب اهوازی در لایروبی خیابان های آب گرفته کوی علوی

حجت الاسلام احمد سواری، معاون تبلیغ مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از فراخوان برای مشارکت در راستای عملیات پاکسازی و لایروبی خیابان آزادی کوی علوی خبر داد و گفت: از آنجا که خیابان ها طی بارندگی اخیر پر آب و پس از تخلیه کماکان از گل و لای مملو بود؛ بنابراین فراخوان برای مشارکت در راستای عملیات پاکسازی و لایروبی مطرح شد.

معاون تبلیغ مدرسه سفیران علی بن ابی طالب اهواز با بیان اینکه عملیات پاکسازی و لایروبی طی روزهای پنج شنبه و جمعه(۸ و ۹ آذرماه) برگزار شد، افزود: ۲۰ طلبه از حوزه سفیران علی بن ابی طالب کوی علوی و امام خامنه ای در این طرح دو روزه شرکت کرده و در کنار ساکنان منطقه به پاکسازی و لایروبی پرداختند.

این مقام مسؤول ادامه داد: راه حل اساسی برای حل چنین معضلاتی توجه به زیر ساخت های این مناطق است البته کارهای جهادی طلاب و حوزه های علمیه تا پایان چنین مشکلاتی ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام سواری خاطرنشان کرد: پیش از آن در گروه های جهادی منطقه ای تعمیرات مساجد و حسینیه ها را داشتیم اما اکنون رویکرد حوزه به تعمیر و بازسازی منازل فقرا تغییر کرد.

وی گفت: در این برهه زمانی، خدمات اجتماعی را به صورت مقطعی و در موقع ضرورت پیگیری می کنیم./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات