۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۵۸۷۰۶۱
آیت الله کعبی در گفت وگو با رسا خبر داد؛

دستور رییس جمهور برای رسیدگی به وضعیت کارگران خوزستان

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان، از دستور ویژه رییس جمهور برای رسیدگی به وضعیت کارگران استان خوزستان بعد از نامه نمایندگان خبرگان این استان به رییس جمهور خبر داد.
 ‌آیت الله کعبی

آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از دستور ویژه رییس جمهور برای رسیدگی به وضعیت کارگران استان خوزستان بعد از نامه نمایندگان خبرگان خوزستان به حسن روحانی خبر داد.

وی افزود: در پی نامه نمایندگان خبرگان استان خوزستان به رییس جمهور، قرار شد که رسیدگی به وضعیت کارگران استان خوزستان در دستور کار جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت قرار گیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بنده برای پیگیری نامه با آقای امیری معاون پارلمانی رییس جمهور تماس گرفتم که ایشان اظهار داشت که نامه به رییس جمهور رسیده و آقای رییس جمهور به دفتر و وزرای مربوطه دستور پیگیری داده است.

وی ادامه داد: بر اساس گفته معاون رییس جمهور درباره روند خصوصی سازی، احقاق حقوق کارگران و احیای کارخانجات گروه ملی فولاد و هفت تپه در هیأت دولت بحث شده و در دست اقدام است و دستورات لازم توسط رییس جمهور به وزرای مربوطه داده شده است.

متن نامه نمایندگان خبرگان استان خوزستان به رییس جمهور درباره مشکلات کارگران شرکت ملی فولاد و هفت تپه نیشکر را از اینجا ملاحظه کنید.

ارسال نظرات