۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۵۸۰۹۴۰
آیت الله طه محمدی:

مسؤولان باید با تمام وجود برای رفاه مردم تلاش کنند

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: افرادی که در کشور دارای مسؤولیتی هستند باید هر کاری که برای رفاه مردم می توانند انجام دهند و از آن شانه خالی نکنند.
آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان عصر امروز در دیدار اعضا کمیسیون فرهنگی شورای شهر همدان مشورت در کار ها را از امور واجب دانست و گفت: مشورت در امور مختلف کار بسیار عالی است دلیل آن هم این است که یک نفر همه چیز را نمی داند و باید از علم دیگران هم استفاده کند.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: افراد همه چیز را بلد نیستند اما با نگاه کردن و یا پرسیدن حتی از یک کارگر تازه وارد نیز انسان به معلوماتش اضافه خواهد شد و یک روز به دردش خواهد خورد.

وی توجه به خواسته های مردم را از وظایف شوراهای شهر عنوان کرد و اظهار داشت: مردم باید در کارهای شورا دخیل باشند ممکن است یک فرد عادی فکر بسیار بهتری نسبت به یک استاد ارائه دهد.

امام جمعه همدان تاکید کرد: بنده به عنوان امام جمعه شهر همدان و نماینده حضرت آقا در بسیاری از کارها از نظرات مردم استفاده می کنم و به این کار خود نیز بسیار افتخار می کنم.

وی خدمت به مردم را نعمت خداوند به مسؤولان بر شمرد و گفت: افرادی که در کشور دارای مسؤولیتی هستند باید هر کاری که برای رفاه مردم می توانند انجام دهند و از آن شانه خالی نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: یا نباید مسؤولیتی را قبول کنیم و یا اگر آن را به عهده گرفتیم باید پاسخگوی ریال به ریالی که برای آن کار هزینه می شود باشیم.

وی یادآور شد: در زمان دریافت بودجه باید این نکته را فراموش نکنیم که چه طور می خواهیم آن را خرج کنیم و استفاده آن در راه رفاه و آسایش مردم باشد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: به طور مثال به جای ساخت بناهایی که هیچ گاه از آن استفاده نمی شود بهتر است کارخانه ساخته شود تا چند خانوار نیز از آن بهره ببرند چرا که کم نیستند خانواده هایی که به خاطر نبود شغل از هم پاشیده شده اند و یا نمی توانند ازدواج کنند./979/پ203/ب1

ارسال نظرات