۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۵۸۰۵۲۸
استاد مجمع قاریان استان کرمان:

شهوت زندگی انسان را نابود می کند

حجت الاسلام ایرانمنش با اشاره به این که شهوت زندگی انسان را نابود می کند، گفت: انسانی در دنیا سعادتمند است که مطیع خدا باشد.
چشم شهوت بین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام مجتبی ایرانمنش استاد مجمع قاریان استان کرمان امشب در مسجد صاحب الزمان(عج) کرمان، در رابطه با آداب دین، گفت: تقوا یکی از ارکان مسلمان بودن است.

حجت الاسلام ایرانمنش با بیان این که ادب سبب می شود که انسان زندگی خوبی داشته باشد، ابراز داشت: عبادتی برای انسان موثر بوده که از روی ریاکاری نباشد و انسان فقط کار را برای خدا انجام دهد.

وی اظهار داشت: انسان ها در دنیا زمانی می توانند خدا را عبادت کنند و بنده خوبی برای خدا باشند که معرفت و شناخت خود را بالا ببرند و خدا را از روی شناخت عبادت کنند.

استاد مجمع قاریان استان کرمان با توجه به این که علم و آگاهی انسان را از جهالت دور می کند، خاطرنشان کرد: جهل انسان را در دنیا از بین می برد و زندگی او را به تاریکی می برد.

کارشناس مسائل قرآنی با توجه به این که میل و رغبت به دنیا انسان را از عبادت خدا دور می کند، تصریح کرد: یکی از مسائلی که سبب می شود انسان کار خودش را در دنیا درست انجام ندهد و از خدا دور شود، توجه به شهوات در دنیا است.

وی در پایان با اشاره به این که شهوت زندگی انسان را نابود می کند، گفت: انسانی در دنیا موفق بوده که مطیع خدا باشد تا بتواند زندگی خوبی را برای خود برقرار کند./9707/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات