۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۵۷۹۷۵۵
در خبرگزاری رسا؛

نشست هم اندیشی جمعی از طلاب علاقمند عرصه رسانه برگزار شد

جمعی از طلاب علاقه مند عرصه رسانه با حضور در خبرگزاری رسا در نشستی که با سردبیر و شماری از دبیران خبرگزاری رسا داشتند با فضای رسانه و اهمیت آن آشنا شدند و به تبادل نظر و بیان دیدگاه ها خود پرداختند.
نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین رفعتی سخنگوی مدیریت حوزه علمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با توجه به اینکه امروزه اهمیت آشنایی با فضای رسانه به منظور تاثیرگذاری بر مخاطبان اهمیت مضاعف پیدا کرده است، ضرورت دارد فضلا و طلاب حوزه علمیه نیز به منظور تاثیرگذاری بیشتر در کار تبلیغی خود با فضای رسانه ای آشنا شوند.

یکی از اهداف خبرگزاری رسا تربیت طلاب رسانه ای است و تاکنون این خبرگزاری دوره های مختلف آموزشی بر این مبنا برای طلاب علاقمند به عرصه رسانه برگزار کرده است.

روز گذشته شماری از شرکت کنندگان در دوره های مختلف آموزشی رسانه گرد هم آمدند و به تبادل نظر و بیان دیدگاه ها خود پرداختند.

در این جلسه سردبیر و شماری از دبیران خبرگزاری رسا حضور داشتند و به اهمیت حضور روحانیت در عرصه رسانه، فضای مجازی و الزامات و باید و نباید های آن اشاره کردند و بیان داشتند: در حوزه های علمیه فعالیت های علمی، فرهنگی و تبلیغی ارزشمندی از سوی طلاب در نقاط مختلف کشور صورت می گیرد ولی متاسفانه به دلیل ضعف رسانه ای این فعالیت ها دیده نمی شود./۱۳۲۵//۲۰۳/خ

ارسال نظرات