۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۹
کد خبر: ۵۶۹۶۰۲
با حضور مراجع تقلید و علما؛

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت آیت الله بروجردی با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.
مراسم پنجاه و نهمین سالگرد رحلت حضرت آیت  الله بروجردی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت آیت الله بروجردی سه شنبه شب با حضور مراجع تقلید و علما در مسجد اعظم قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم یادبود حضرات آیات ناصر مکارم شیرازی، جعفر سبحانی، سید محمدعلی علوی گرگانی و نمایندگان بیوت و دفاتر مراجع تقلید و علما حضور داشتند.

همچنین آیات ابراهیم امینی، حسن ممدوحی، محمدعلی فیض گیلانی، سید محمد سعیدی، سید محمد غروی، علیرضا اعرافی، عبدالله خائفی، علوی بروجردی و شخصیت های برجسته حوزوی و اساتید حوزه علمیه قم از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

حاضران در این مراسم بزرگداشت با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره مرحوم حضرت آیت الله بروجردی را گرامی داشتند و برای این مرجع فقید غفران الهی و علو درجات را از خداوند متعال خواستار شدند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رفیعی عضو هیأت علمی جامعة المصطفی به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به منشأ اقتدار مراجع شیعه در طول تاریخ و مبارزه آن ها با ظلم و ستم، 4 عامل از عوامل اقتدار مراجع تقلید را برشمرد.

عضو هیأت علمی جامعة المصطفی همچنین با اشاره به ابعاد شخصیتی مرحوم آیت الله بروجردی، مردمی بودن و اخلاص را از ویژگی های بارز ایشان دانست و تأکید کرد: مرحوم حضرت آیت الله بروجردی هیچگاه اسیر و دلبسته دنیا نشد و حتی برای مرجعیت تلاش نکرد و به سراغ آن نرفت./1323/

ارسال نظرات