۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۵۶۹۱۴۹

آموزش جامع طب سنتی ایرانی اسلامی در مهد قرآن

دوره های مقدماتی و پیشرفته آموزش جامع طب سنتی ایرانی ، اسلامی با همکاری مؤسسه کشوری مهد قرآن و سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی برگزار می شود.
 طب سنتی

به گزارش خبرگزاری رسا، دوره های مقدماتی و پیشرفته آموزش جامع طب سنتی ایرانی، اسلامی با همکاری مؤسسه کشوری مهد قرآن و سازمان قرآنی جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

جواد فومنی مدیر مهد قرآن استان تهران ارتقاء سطح دانش عمومی ، افزایش سطح علمی، برای دانش آموختگان و خانواده ها در زمینه از طب سنتی ایرانی اسلامی از اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد و افزود: دوره مقدماتی 24 ساعت به مدت 5 هفته روزهای پنجشنبه ساعت 8 تا 13 در محل کتابخانه دفتر مرکزی مؤسسه کشوری مهد قرآن تشکیل می‌شود.

بنا بر این گزارش آشنایی با مزاج ها، انواع اخلاط، بسته ضروریه، گیاهان دارویی، تغذیه شناسی ، غذا درمانی و سبک زندگی از اهم دروس آموزش جامع طب سنتی ایرانی اسلامی می باشد که توسط اساتید دانشگاهی تدریس و در پایان مدرک معتبر از جهاد دانشگاهی به دانش آموختگان ارائه می شود .

شایان ذکر است علاقمندان جهت شرکت در دوره های مقدماتی و پیشرفته آموزش جامع طب سنتی می‌تواند با شماره 04-33523103 تماس و یا به صورت حضوری به دفتر مرکزی مؤسسه مهد قرآن واقع در میدان خراسان – جنب مسجد مرحوم آیت الله فومنی مراجعه کنند./۹۹۸/د۱۰۲/س

ارسال نظرات