۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۵۶۳۱۱۲
رییس‌جمهور سوریه در دیدار مقام ایرانی:

منطقه در مرحله بازترسیم تمام نقشه بین‌المللی است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران امروز با رییس جمهوری سوریه دیدار کرد.
دیدار بروجردی با بشار اسد

به گزارش خبرگزاری رسا، علاء‌ الدین بروجردی و هیأت همراه امروز در دمشق با بشار اسد رییس جمهوری سوریه دیدار کردند که طی این دیدار تحولات سوریه و پیروزی‌های مهمی که در جنگ با تروریسم به دست آمد و نیز تمایل مشترک سوریه و ایران برای تقویت روابط استراتژیک از جمله میان مجالس دو کشور بررسی شد.

اسد در این دیدار تاکید کرد: تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه تنها سبب افزایش عزم و اراده سوری‌ها برای مبارزه با تروریسم در اشکال مختلف خواهد شد.

رییس جمهوری سوریه خاطر نشان کرد منطقه به طور کلی در مرحله بازترسیم تمام نقشه بین‌المللی به سر می‌برد و تشدید تجاوزات به سوریه و انتقال دولت‌های متخاصم و دشمن به مرحله تجاوزگری مستقیم پس از شکست فاحشی که مزدوران آنها متحمل شدند، تنها سبب افزایش عزم و اراده سوری‌ها برای نابودی تروریسم در  اشکال مختلف آن و چنگ زدن آنها به حاکمیت و تمامیت ارضی و حق خود در ترسیم آینده‌شان به دست خود خواهد شد.

اسد بر اهمیت روابط پارلمانی در تبادل تجارب میان کشورها در سطح مردمی علاوه بر سطح سیاسی تاکید کرد.

بروجردی هم در این دیدار با تاکید بر شکست طرح آمریکا و همپیمانان و مزدورانش در منطقه و سوریه، شکست تجاوز اخیر آمریکا را بیانگر استحکام و بازدارندگی محور مقاومت و مبارزه با تروریسم دانست و بر ادامه حمایت ملت و دولت ایران از ملت و دولت سوریه تاکید کرد./۸۴۷/ب۱۰۳/ف

منبع: تسنیم

ارسال نظرات