۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۵۵۴۱۴۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

برنامه دولت برای مقابله با فقر مطلق و گسترش اشتغال است

ربیعی گفت: دولت دوازدهم دو برنامه را شاخص قرار داده که یکی از آنان مقابله با فقر مطلق و دیگری گسترش اشتغال است که باید این دو هدف را به پیش ببریم چراکه سبب همبستگی و ثبات اجتماعی می‌شود.
علی ربیعی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان طبس اظهار داشت: صحبتی نقل محافل شده است که شاه آدم نکشت، اشتباه نکنید شاه هر چه می‌خواست در این سرزمین انجام داد و از هیچ جنایتی دریغ نکرد.

وی افزود: انقلاب یک پروژه نبود و تنها رهبری امام و ساختار زیبای آن به این انقلاب سرعت داد و این انقلاب به‌درستی شکل گرفت و مبنای این انقلاب را نیز حتی در تصویر و فیلم‌هایی که برای فرزندان‌مان نیز به تصویر کشیدیم، نتوانستیم نشان دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: نسل ما نسل جوانان انقلابی است و حتی طبس برای انقلاب نیز زحمات زیادی کشید.

ربیعی خاطرنشان کرد: آرزوی امام خمینی(ره) محرومیت‌زدایی و ریشه‌کن کردن فقر بود و ما باید برای رفع محرومیت‌زدایی تلاش کرده و به‌درستی عمل کنیم و رهبر معظم انقلاب نیز در این راه با قدرت ایستاده و جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده‌اند.

وی ادامه داد: دولت دوازدهم دو برنامه را شاخص قرار داده که یکی از آنان مقابله با فقر مطلق و دیگری گسترش اشتغال است که باید امروز بیش از هر زمان دیگری با دقت نظر عمل کنیم و باید این دو هدف را به پیش ببریم چراکه سبب همبستگی و ثبات اجتماعی می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: خوشبختانه 70 درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی و 37 هزار نفر نیز تحت پوشش صندوق روستائیان و عشایر هستند که به دنبال افزایش آن به 90 درصد هستیم.

ربیعی با اشاره به افتتاح پلی‌کلنیک تامین اجتماعی طبس، گفت: این مرکز به طور قطع در طبس شبانه‌روزی خواهد شد و مرکز دیگری نیز در عشق‌آباد طی یک ماه آینده نیز عملیاتی خواهد شد.

وی بیان داشت: هفت هزار نیروی اضافه نیز در گذشته به ذوب‌آهن تحمیل شده بود و زغال‌های ما قیمتی نداشت اما در طبس خوشبختانه تکنولوژی مدرن است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: امروز ما به دنبال حذف نیروهای مازاد ذوب‌آهن اصفهان نیستیم و امیدواریم برای فروش زغال خارجی‌ها به ما کمک کنند و بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

ربیعی عنوان داشت: در بحث UPVC به طبس کمک خواهم کرد چرا که می‌توانیم معدن و گردشگری را محور توسعه قرار داده زیرا در بحث حمل‌ونقل نیز طبس زیرساخت‌های خوبی دارد.

وی افزود: این شهرستان ظرفیت خوبی در بحث گردشگری مانند چشمه‌های آب سرد و گرم و کاروان‌سراهایی دارد و منطقه نای‌بندان طبس نیز باید در طبس به نتیجه برسد چراکه گردشگران به طور قطع خواهند توانست به اقتصاد این شهرستان کمک کنند./۸۸۰/د103/ب1

منبع: فارس

ارسال نظرات