۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۵۴۵۶۸۲
مدیر حوزه علمیه لرستان:

مردم بصیر باید خط خود را از دشمنان و آشوب گران جدا سازند

مدیر حوزه علمیه لرستان با محکوم کردن تجمع اغتشاش گران و ضربه زدن به اموال عمومی گفت: در این روزها مردم باید به خوبی هوشیار بوده و همین مردم بصیر که عاشق قرآن و اسلام و پایبند به ارزش های دینی و اهل بیت(ع) هستند، خط خود را از دشمنان و آشوب گران جدا سازند.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اینکه امروز مردم خواسته هایی اعلام می کنند و انتظار دارند که دولت پیگیری کند، بیان داشت: خواسته های مردم به حق بوده و حق آنان است که مطالبات معقول و مشروع خود را از دولت و دولتمردان بخواهند.

وی با اشاره به اینکه امروزه مردم از مشکلات معیشتی، بیکاری و اقتصادی در تنگنا هستند و رنج می برند، افزود: وظیفه دولت و دولتمردان است که در راستای رفع این مشکلات اقدام کند.

مردم ولی نعمت مسؤولان هستند

مدیر حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه اگر مسؤولان به مقام و جایگاهی رسیده اند، در سایه اراده این ملت است، تصریح کرد: مردم ولی نعمت مسؤولان هستند و باید مطالبات آنان را بشوند و پیگیر رفع مشکلات مردم و جامعه باشند.

وی در ادامه با اشاره به سوء استفاده دشمنان از تجمعات اخیر مردمی تأکید کرد: مردم و مسؤولان با بصیرت و آگاهی باید در برابر توطئه و خط دشمنان هوشیار باشند.

حجت الاسلام میناپور به حرمت شکنی و تخریب اموال عمومی از سوی اغتشاش گران اشاره و عنوان کرد: این حرکتی غیر انسانی است که به اموال و امنیت مردم ضربه وارد شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد که مخالف نظام و ارزش های دینی هستند، امروز از حضور مردم سوء استفاده می کنند و تجربه سال 88 را در روزهای اخیر مشاهده می کنیم، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام در رأس آن آمریکا امروز به برخی سرویس داده و آنان را وارد میدان می کنند باید در برابر توطئه استکبار هوشیار بود.

بصیرت مردمی خنثی کننده توطئه های دشمنان نظام است

مدیر حوزه علمیه لرستان با تأکید بر اینکه این تجمعات و حرمت شکنی ها موجب به فراموشی سپرده شدن خواسته اصلی مردم می شود، بیان کرد: این تجمعات نه تنها مشکلی را برطرف نمی کند بلکه به دشمنان اجازه دخالت و نفوذ می دهد.

وی ادامه داد: در این روزها مردم باید به خوبی هوشیار بوده و همین مردم که عاشق قرآن و اسلام و پایبند به ارزش های دینی و اهل بیت(ع) هستند، خط خود را از دشمنان و آشوب گران جدا سازند.    

حجت الاسلام میناپور با اشاره به اینکه عده ای همچون نوجوانان در این روزها نه مطالبه خاصی دارند و نه مخالف نظام هستند و به عنوان تماشاگر به میدان می آیند، اظهار داشت: با دیدن صحنه ها و شلوغی ها این افراد تحریک شده و این امر موجب حرمت شکنی و تخریب اموال عمومی می شود.

وی تأکید کرد: برای جلوگیری از در دام افتادن نوجوانان و حرکت در مسیر دشمن و مخالفان نظام والدین باید هوشیار باشند.

مدیر حوزه علمیه لرستان در پایان بیان کرد: در روزهای آینده شاهد خروش ملت ایران اسلامی و محکوم کردن این صحنه ها و اقدامات اغتشاش گران خواهیم بود و دشمن باری دیگر نا امید می شود./9459//۲۰۳/خ

ارسال نظرات