۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۴۲۱۹۶
آیت الله علم الهدی:

نابودی اسرائیل غاصب زودتر از پیش بینی ها اتفاق خواهد افتاد

امام جمعه مشهد گفت: رهبر انقلاب اخیرا فرمودند که سقوط اسرائیل خیلی زودتر از آن ۲۵ سال اتفاق خواهد افتاد چرا که عمل صهیونیست ها در اعلام پایتختی قدس، به معنای عجز دشمن است.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد مقدس که در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شد، با اشاره به پیروزی های محور مقاومت در ماه اخیر در برابر استکبار جهانی، اظهار کرد: نخستین پیروزی در شرایطی رقم خورد که 13 آبان سال جاری توطئه عربستان سعودی در قبال لبنان به عنوان کانون مقاومت در منطقه ایجاد شد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: قدرت های جهانی بر این مسأله تأکید داشتند که با بلایی که سر نخست وزیر لبنان به عنوان مزدور خود می آورند، اختلافی بین شیعه و سنی ایجاد کنند و کانون مقاومت در منطقه را به هم بریزند و تحت عنوان دخالت ایران و حزب الله لبنان در امور این کشور، درگیری ها را پایه ریزی کنند اما با افتضاحی مواجه شدند و این توطئه پایان یافت و نفوذ ایران و مقاومت در منطقه بیش از روز اول قرار گرفت.

پیروزی بر داعش، قدرت ضد تروریسم ایران را در جهان ثابت کرد

آیت الله علم الهدی پیروزی مقاومت اسلامی در کشور سوریه در برابر تروریست های تکفیری را دومین پیروزی منطقه ای ایران طی یک ماه اخیر خواند و گفت: غلبه اولیای خدا و در رأس آن ها یک سرباز مجاهد و فداکار به نام سردار سلیمانی بر کفر جهانی و جریان تکفیری داعش در 30 آبان به وجود آمد و قدرت ایران به عنوان قدرت ضد تروریسم در دنیا به ثبت رسید.

وی خاطرنشان کرد: دهم آذرماه نیز عربستان سعودی ناپاک به مزدوری آمریکا دست به توطئه جدیدی زد و آن جنگ داخلی یمن بین نیروهای انصارالله و مزدوران آمریکا در یمن بود که طی فاصله 2 الی 3 روز به پیروزی عزیزان انصارالله ختم شد و مزدور نا به کار آمریکا، علی عبدالله صالح، پس از یک عمر جنایت به هلاکت رسید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: با بررسی یکایک این پیروزی ها می بینید تکیه گاه اصلی این پیروزی ها اقتدار و فکر و برنامه ریزی ما نبود بلکه عنایت امام زمان(عج) بود و کار ما فقط این بوده که با اقتدا به آیه شریفه «اشداء علی الکفار» مقاومت کردیم.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: ما باید معتقد باشیم که پشت این انقلاب قدرت فراتری وجود دارد که ایستادگی ها و مقاومت های ما در راستای جریان غیبی آسمانی ای است که به زودی در دنیا ظاهر می شود و خودش از پشت پرده تمام این قضایا را مدیریت می فرماید.

وی افزود: اصول این انقلاب و رهبری آن مورد تأیید و توجه خاص آن عزیز پس پرده نشین ماست و او این مسیر را پیش پای ما گذاشته و خودش پشتیبانی می فرماید و از همین رو کوچکترین تردیدی نمی تواند در این راه وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با بیان این که پس از اقدام اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی در انتقال پایتختی اسرائیل غاصب از تل آویو به قدس، آن را مقدمه پیروزی چهارم محور مقاومت در منطقه قلمداد کرد و گفت: حرکت نا به کارانه رییس جمهور آمریکا که قدس را پایتخت دولت اشغالگر غاصب اسرائیل بشناسد و قبله اول مسلمانان را پایگاه آن ها قرار دهد، چاله هلاک کننده ای است که صهیونیست و استکبار جهانی برای خود ساخته است.

ایستادگی روی برجام فایده ای برای ایران ندارد

آیت الله علم الهدی گفت: ما هرچه می خواستیم دشمنی آمریکا با اسلام را به ثبت برسانیم جز با این عملی که خود آمریکا انجام داد، آشکار نمی شد و امروز همه فهمیدند که آمریکا در رأس اعداء اسلام است. عزیزان مسؤول ما بدانند؛ قدرتی که ثابت کرده در رأس تمام عداوت ها علیه اسلام است و قبله اول مسلمانان را پایتخت این ظالمان قرار داده است، چشم امید داشتن به چنین ظالمانی واقعا خیانت به پیامبر اکرم(ص) است.

وی خطاب به مسؤولان سیاست خارجی کشور یادآور شد: شما بعد از این که دیدید آمریکا در طی چهار دهه یعنی 40 سال مذاکرات اعراب و اسرائیل، آن ها را به پای مذاکره با آن ها کشاند و با وجود این که شرط اول مذاکرات این بود که قدس پایتخت اسرائیل نشود، امروز به تمام مذاکرات 40 ساله فاتحه خوانده اند، شما چگونه می توانید به آن ها چشم امید داشته باشید؟

امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به احتمال بسیار قوی همکاری های پشت پرده اروپا با آمریکا در جریان برجام تصریح کرد: آیا اروپا با آمریکا فرق دارد؟ شما چرا روی برجام پوسیده ایستادگی کرده اید؟ همه مردم دنیا فهمیده اند که آمریکا عهدشکن است؛ پس چرا هنوز به آن ها امید داریم و در جلساتشان شرکت می کنیم؟ این کارها چه توجیهی برای مردم ما دارد؟

نابودی اسرائیل خیلی زودتر از پیش بینی ها اتفاق خواهد افتاد

آیت الله علم الهدی با یادآوری فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با شرکت کنندگان در کنفرانس وحدت اسلامی، اظهار کرد: دو روز قبل رهبر معظم انقلاب اعلامیه مسرت بخشی در رهنمودهای حکیمانه شان صادر کردند و اشاره کردند که سقوط اسرائیل خیلی زودتر از آن 25 سال اتفاق خواهد افتاد چرا که این عمل صهیونیست ها در اعلام پایتختی قدس، به معنای عجز دشمن است.

وی در پایان تأکید کرد: ترامپ می داند که وقتی چنین حرفی می زند، تمام مسلمانان از او متنفر می شوند اما کارش به جایی رسیده که با دو میلیارد مسلمان در می افتد و قبله اول آن ها را به عنوان پایتخت اسرائیل غاصب اعلام می کند./820/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات