۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۱۵۸۵۸
دبیر اجرایی جامعه وعاظ انقلابی خبر داد؛

دفاتر نمایندگی جامعه وعاظ انقلابی راه اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام فاطمی نسب از راه اندازی دفاتر نمایندگی جامعه وعاظ انقلابی در آینده نزدیک در استان های مختلف کشور خبر داد.
حجت الاسلام فاطمی نسب

حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب دبیر اجرایی جامعه وعاظ انقلابی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هدف راه اندازی تشکل جامعه وعاظ انقلابی عنوان کرد: انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه از دغدغههای مهم رهبری است لذا جامعه وعاظ انقلابی در همین راستا برای پیگیری و تحقق مطالبات رهبری تشکیل شد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه منبر در فرهنگ اسلامی، بیان داشت: مسجد سنگر فرهنگی و پیش نیاز جامعه دینی و انقلابی است بر همین اساس جمعی از وعاظ انقلابی کشور در راستای ایفای نقش حوزه انقلابی در عرصه تبلیغ معارف اسلامی از طریق شبکه وعاظ انقلابی به انسجام بخشی فعالیت وعاظ و ارائه الگوی مناسب و ویژگی‌های خطابه انقلابی اقدام کردند.

دبیر اجرایی جامعه وعاظ انقلابی ادامه داد: فعالیت جامعه وعاظ انقلابی که از اردیبهشت ماه کلید خورد ابتدا از فضای مجازی آغاز سپس با صدور سه بیانیه مهم در زمینه انتخابات و سند ننگین 2030، فعالیت این تشکل انقلابی شکل جدی تری به خود گرفت.

حجت الاسلام فاطمی نسب با تاکید بر اینکه روشنگری و بصیرت افزایی از مهمترین اهداف جامعه وعاظ انقلابی به شمار می‌رود، اظهار داشت: بصیرت افزایی و پیگیری مطالبات رهبری توسط سربازان ولایت در سنگر منبر و محراب در جامعه بسیار اثر بخش و نقش آفرین خواهد بود.

وی با بیان اینکه جامعه وعاظ انقلابی هم اکنون 120 عضو دارد، گفت: راه اندازی نمایندگی استانها از دیگر اقدامات ما در آینده نزدیک خواهد بود.

دبیر اجرایی جامعه وعاظ انقلابی با بیان اینکه دومین اقدام جامعه وعاظ انقلابی دیدار از خانواده شهدای تیپ فاطمیون و رسیدگی به امور آنان بود، تصریح کرد: وعاظ و خطبا رساترین بلندگو برای بیان مظلومیت و غربت مدافعان و شهدای حرم به شمار می‌روند.

حجت الاسلام فاطمی نسب با تاکید بر اینکه شهدای مدافع حرم ادامه دهندگان مسیر شهدای دفاع مقدس هستند، بیان داشت: پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس ثمره وجود ایمان‌های راسخ که سرشار از روحیه ایثارگری و شهادت طلبی بودند، محقق شد.

وی افزود: امروز نیز مدافعان حرم در خارج از مرزهای جغرافیایی با جان و دل به مقابله با گروه تکفیری داعش که تحت امر استکبار جهانی و با حمایت آل سعود در کشورهای اسلامی دست به قتل عام مردم مظلوم زده‌اند، اقدام کرده‌اند. امروز مدافعان حرم پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی هستند.

دبیر اجرایی جامعه وعاظ انقلابی در پایان خاطر نشان کرد: خدمت رسانی مطلوب به خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه همگانی است بر همین اساس در دومین اقدام آتش به اختیار این امر مهم از سوی وعاظ انقلابی انجام گرفت./813/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات