۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۵۱۴۳۹۷
امام جمعه موقت اهواز:

دیدار رییس جمهور با فرماندهان سپاه سبب خشنودی دلسوزان نظام شد

امام جمعه موقت اهواز گفت: جلسه مشترک رییس جمهور با فرماندهان ارشد سپاه سبب خوشنودی دلسوزان نظام اسلامی و بالعکس خشم صهیونیست ها و دشمنان شد.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی ابراز داشت: برای تأمین امنیت حجاجمان، جلساتی را با مسؤولان سعودی برگزار و آنها قراردادهایی را امضا کردند گرچه مسؤولانمان چنین تعهدنامه آنها را امضا نکردند.

امام جمعه موقت اهواز با انتقاد از بحث های مطرح شده در فضای مجازی برای زیرسؤال بردن آیین معنوی حج اظهار داشت: حج یک واجب دینی که همگان را برای شرکت در آن باید تشویق کنیم و تصمیم وزارتخانه و دستگاه خاصی نیست اما مسؤولان و دستگاه های مرتبط باید بر پایبندی و انجام عربستان سعودی نسبت به تعهدات داده نظارت کنند.

خطیب نمازجمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود درباره با اشاره به اقامه نخستین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ۵ مردادماه خاطرنشان کرد: نماز جمعه واجبی عبادی سیاسی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقامه شد و اجتماع مؤمنان در آن، وحدت آفرین و دشمن شکن و همچون سنگری در برابر استکبار است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در ادامه با اشاره ۵ ذی القعده روز گرامیداشت امامزادگان عنوان کرد: بقاع و امامزادگان باید مرکز نشر معارف دینی باشد؛ البته نذورات و پول های پرداخت شده در هر امامزاده باید در همانجا هزینه شود که در غیر این صورت مصرف آن در امور دیگر با شرع مخالفت دارد.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه تحریم های جدید آمریکا تازگی ندارد، اظهار کرد: امروزه نه ایران بلکه کشورهای هم پیمان آمریکا همچون عراق، یمن و لبنان به آن پشت کرده اند و در واقع این کشور از ما سیلی و ضربه خورده است.

وی در زمینه مشکلات پرداخت حقوق کارگران و کارکنان گروه ملی اقدام مسؤولان قوه قضائیه برای حل این مشکل را خواستار شد و گفت: قوه قضائیه در این باره اقداماتی انجام دهد تا چنین مشکلی به بحران تبدیل نشود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده با اشاره به در پیش بودن اربعین ۹۶ ضرورت اختصاص اعتبارات ملی را خواستار شد و افزود: استاندار استان رفع مشکل آبرسانی به مرزهای چذابه و شلمچه را در ایام اربعین تعهد داده است.

وی ادامه داد: جلسه مشترک رییس جمهور با فرماندهان ارشد سپاه سبب خوشنودی دلسوزان نظام اسلامی و بالعکس خشم صهیونیست ها و دشمنان شد و امیداوریم که با این جلسه فصل جدیدی از روابط دولت و سپاه گشوده شود.

امام جمعه موقت اهواز در پایان از اختصاص ۲۳۰ هزار میلیارد ریال برای حل معضلات آب و فاضلاب خوزستان خبر داد و اظهار داشت: قراردادی میان قرارگاه خاتم الانبیا و استانداری خوزستان برای این منظور منعقد شده است./۹۴۵۶/پ۲۰۱/ب۱

ارسال نظرات