۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۱۳۹۱۱
مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به برگزاری ۶۰۰ کرسی آزاد اندیشی:

کرسی های آزاد اندیشی به سوی کرسی های نظریه پردازی حرکت کند

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با بیان این که بیش از ۶۰۰ کرسی آزداندیشی در حوزه علمیه برگزار شده است، گفت: کرسی های آزاداندیشی باید به سوی کرسی های نظریه پردازی حرکت کند.
حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه های علمیه خواهران امروز در مراسم افتتاحیه اجلاس مدیران استانی حوزه علمیه خواهران در سال ۹۶ که در استان همدان برگزار شد با اشاره به اهمیت نتیجه در اعمال اظهار داشت: تقویت بنیه علمی طلاب امری بسیار مهم است که باید به آن توجه ویژه صورت گیرد.

وی در ادامه ابراز داشت: مساله پژوهش امری مهم و ضروری است و بنیه علمی و تقویت آن در گرو رشد در زمینه پژوهش است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: مقدمات در حوزه های علمیه خاهران انجام شده است و باید خود طلاب خواهر مقدمات رایج در حوزه علمیه خواهران را به نتایج موثر در جامعه مبدل کنند.

وی با بیان این که حوزه علمیه خواهران می تواند در عرصه های مختلف فرهنگی در جامعه اثر گذار باشد ابراز داشت: در زمانی که حوزه های علمیه خواهران در تعطیلی به سر می برند برگزاری نشست های مهم در زمینه عفاف و حجاب امری بزرگ و درخور بود که اثرگذاری فرهنگی حوزه های خواهران را نشان داد.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی با اشاره به اهمیت کرسی های آزد اندیشی در حوزه ها خاطرنشان کرد: در طول دوسال گذشته بیش از ۶۰۰ کرسی آزد اندیشی در حوزه های علمیه خواهران کشور برگزار شده است و این مساله در کشور و در میان ارگان ها بی نظیر است و امید است که این کرسی های آزاداندیشی به سوی کرسی های نظریه پردازی حرکت کند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری دومین نشست کشوری حوزه های علمیه خواهران کشور در همدان گفت: همه این زحمات و تلاش ها برای ایجاد موجی نوین در زمینه ارتقای بنیه علمی طلاب خواهر به ویژه در بعد پژوهشی است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران در پایان ابراز داشت: با مدیریت حوزه علمیه برادران نیز جلسات همگرایی به صورت ماهیانه برگزار می شود که مساله برگزاری نشست مشترک مدیران استانی برای رفع معضلات و موانع موجود از جمله خروجی های این جلسات است./۹۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات