۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۵۱۰۴۳۶
حجت الاسلام والمسلمین اختري:

راهیان نور نقش مهمی در پیشگیری از تحریف تاریخ دارد

دبير كل مجمع جهاني اهل بيت با بیان این که در بعد بين المللي ما مي توانيم سفر كاروان راهيان نور را آغاز كنيم، گفت: یكی از راه های پیشگیری از تحریف تاریخ انجام اقدامات فرهنگی چون راهیان نور است.
آیت الله اختری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری دبیر كل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ظهر امروز در همایش تجلی اخلاص كه در سالن همایش های سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد با اشاره به اینكه با حضور خود در یكی از كاروان های راهیان نور شاهد رشادت ها و عظمت به دست آمده دوران دفاع مقدس را شاهد بودم، اظهار داشت: ما در جلساتی كه با سردار فضلی برگزار كردیم راه كارها و برنامه هایی برای این سفر فرهنگی ارائه كردیم و آمادگی خود را برای همكاری اعلام داشتیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران از سوی امام خمینی(ره) پیروز شد و از آن روز تا الان پیروزی یكی پس از دیگری در جهان اسلام بوده است، پیروزی مقاومت، فلسطین و چند روز اخیر بر داعش در موصل و هزاران پیروزی دیگر تداوم قرن پیروزی اسلام است، از نظر رهبری این قرن، قرن اسلام است و پیروزی از آن مسلمانان خواهد بود.

دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت تاكید كرد: خدمتی كه از سوی بسیجیان در كاروان راهیان نور انجام می شود قابل تقدیر است، اینكه رهبری از این جریان احساس خرسندی می كنند نشان می دهد كه این سفر دستاوردهای زیادی دارد، یكی از این دستاوردها جلوگیری از تحریف تاریخ است، از منظر رهبری دهه ٦٠ دوران مهجوریت انقلاب است، در دهه ٧٠ قلم ها برای تحریف خط امام راحل، انقلاب و دفاع مقدس آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین اختری یادآور شد: یكی از راه های پیشگیری از تحریف تاریخ انجام اقدامات فرهنگی چون راهیان نور است، كسانی كه به دنبال تغییر این جریان بودند، موضوع غدیر خم با حضور آن همه شخصیت و بیعت توسط تاریخ تحریف شد، پس همانگونه كه برای عاشورا تلاش می كنیم تا این موضوع تحریف نشود برای تاریخ دفاع مقدس خود نیز همین گونه باید رفتار كرد تا دفاع مقدس هم تحریف نشود.

وی افزود: ما می توانیم طرفداران خود را تشویق كنیم از این فرهنگ بهره ببرند، ما باید به گونه ای رفتار كنیم كه شخصیت غرور آفرین مردم ما به جهان نشان داده شود.

دبیر كل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پایان گفت: در بعد بین المللی ما می توانیم سفر كاروان راهیان نور را آغاز كنیم، ما امروز با ١٤٠ كشور در ارتباط هستیم و می خواهیم كاروان راهیان نور را به عنوان یك بعد گردشگری و تفریحی به دنیا معرفی كنیم./202/816/ب1

ارسال نظرات