۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۴۷۶۸۴۶
نماینده طلاب همدان در مجمع طلاب حوزه:

اخلاص دینی تنها راه رسیدن به همگرایی اصیل و عمیق است

نماینده طلاب همدان در مجمع طلاب حوزه گفت: تنها اخلاص دینی است که می تواند ما را از آسیب قدرت گرایی در فعالیت های حزبی دور کند و به همگرایی اصیل و عمیق برساند.
اخلاص

حجت الاسلام ذبیح الله نعیمیان، نماینده طلاب همدان در مجمع طلاب حوزه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، ارتباط و فعالیت های تشکیلاتی را موضوعی مهم در ایجاد همگرایی بین نیروهای انقلابی دانست و گفت: فعالیت های جمعی و تشکیلاتی و ارتباط مؤثر و سازنده نیروهای انقلابی با هم، یکی از راهکارهای ایجاد همگرایی و اتحاد در بین نیروها است.

 وی ادامه داد: موضوع مهمی که در فعالیت های جمعی و تشکیلاتی وجود دارد این است که نیروهای انقلابی باید همواره در راستای ارتقای فعالیت های جمعی و تشکیلاتی و ارتباط موثر با هم تلاش کنند.

نماینده طلاب همدان در مجمع طلاب حوزه ابراز داشت: نمی توان به تشکیلات و فعالیت های موجود نیروهای انقلابی انتقاد کرد و همواره باید آن ها را به صورت منطقی مورد ارزیابی انتقادی قرار داد.

وی افزود: باید تلاش شود نیروهای انقلابی جوان با نیروهای خوش فکر کهن در کنار هم نشانده شوند تا از طریق برقراری ارتباط و ایجاد پیوند بین نسل قدیم و جدید انقلاب، از دانش و تجربه نسل قدیم و ظرفیت های نسل جدید، در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و ایجاد همگرایی بین نیروها استفاده کرد.

حجت الاسلام نعیمیان تأکید کرد: نمی توان به ظرفیت های جدید و رویش های انقلاب توجه نکرد، چنانکه بایستی از کنار شخصیت هایی که از جریان انقلاب جا مانده اند کریمانه عبور کرده و رویش های انقلاب را جایگزین آن ها کرد.

وی اظهار داشت: لازم است تا ارتباط نسل ها به صورت منطقی و انقلابی باشد و نه رویش های جدید مورد بی توجهی قرار گیرند و نه اینکه نیروهای کهن، پدیده جاماندگی خود را به نسل جدید تحمیل کرده و فضا را برای  فعالیت های نوین انقلابی تنگ کنند.

نماینده طلاب همدان در مجمع طلاب حوزه عنوان کرد: موضوع مهم دیگر این است که در راستای فعالیت های جمعی، نیروهای مرکزی تشکل ها باید از تحمیل آرا به نیروهای دیگر با فعالیت های اقتدارگرایانه پرهیز کنند.

وی ادامه داد: به تعبیر دیگر تحمیل آرا از طرف نیروهای مرکزی تشکل های انقلابی به سایر نیروها نوعی آسیب برای همگرایی نیروهای انقلابی محسوب می شود و نیروها و تشکل های انقلابی باید همواره از آسیب های نظری و عملی آسیب های حزبی پرهیز کنند.

حجت الاسلام نعیمیان در پایان تأکید کرد: تنها اخلاص دینی است که می تواند ما را از آسیب قدرت گرایی در فعالیت های حزبی دور کند و به همگرایی اصیل و عمیق برساند و باید این نوع همگرایی را همگرایی اصیل دینی و خالصانه تعریف کنیم./979/302/ب2

 

ارسال نظرات