۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۴۷۶۰۴۸
معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان:

ضرورت همگرایی به یک هشدار جدی رسیده است

حجت اسلام قاضی خانی گفت: در حال حاضر ضرورت همگرایی به یک هشدار جدی رسیده است، به ویژه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال96 این اتحاد و همگرایی بین نیروهای انقلابی با توجه به تجربه تلخ دوره گذشته بیش تر احساس می شود.
حجت الاسلام قاضی خانی

حجت الاسلام اصغر قاضی خانی، معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت بحث همگرایی بین نیروهای انقلابی، گفت: پویایی و بالندگی نظام اسلامی مرهون همگرایی و اتحاد در بین نیروهای انقلابی است.

وی افزود: شکل گیری انقلاب اسلامی ایران با عنایت خداوند و محوریت ولایت مطلقه فقیه با شعار امام خمینی(ره) که فرمود ما مأمور به وظیفه هستیم  و نتیجه با خدا است شکل گرفت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان تصریح کرد: پویایی و بالندگی نظام اسلامی مرهون همگرایی و اتحاد بین نیروهای انقلابی است چرا که در دوران قبل از انقلاب و در زمان جنگ تحمیلی و زمان حال شاهد این همگرایی ها هستیم.

وی ابراز داشت: هر چه کشتی نظام اسلامی بیشتر حرکت کرده و با امواج متلاطم توطئه های داخلی و خارجی مواجه می شود همگرایی بین نیرو های انقلابی ضرورت بیشتری پیدا می کند.

حجت اسلام قاضی خانی گفت: در حال حاضر ضرورت همگرایی به یک هشدار جدی رسیده است به ویژه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 96 این اتحاد و همگرایی بین نیروهای انقلابی با توجه به تجربه تلخ دوره گذشته بیش تر احساس می شود.

وی اظهار داشت: این نکته قابل توجه است که مسأله بصیرت انقلابی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است اهمیت آن در بین نیروهای ارزشی و انقلابی خیلی بیشتر است که امیدواریم شاهد آن باشیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در ادامه خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه همواره نشان داده اند هر جا که نظام و انقلاب نیاز به حضور و جان فشانی آن ها دارد با جان و دل پا در عرصه میدان جهاد و حضور گذاشته اند.

وی در پایان گفت: مردم انقلابی با اتحاد، همدلی و همگرایی دین خود را ادا کرده، در نتیجه مسوولان نظام اسلامی و انقلابی بایستی قدر چنین مردمی را دانسته و اتحاد و همگرایی بین خود را بیشتر حفظ کنند./979/302/ب2

ارسال نظرات