۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۴۷۱۱۵۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بسیاری از وظایف نیروی انتظامی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مسؤولیت‌های متعددی بر عهده دارد که بسیاری از از این وظایف، با فراوانی، مصادیق واضح امر به معروف و نهی از منکر در جهت سالم‌سازی و سالم‌نگهداری جامعه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امشب در دیدار با فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: همکاری با نیروی انتظامی از وظایف همه است.

وی افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت‌های متعددی برعهده دارد که بسیاری از از این وظایف، با فراوانی، مصادیق واضح امر به معروف و نهی از منکر در جهت سالم‌سازی و سالم‌نگهداری جامعه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: کمک به نیروی انتظامی نه‌تنها وظیفه هر مسلمان بلکه وظیفه هر شهروند است و هر فرد با هر فکر و عقیده‌ای لازم است به این نیرو کمک کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان‌ این‌که در دیدگاه دینی، بسیاری از وظایف نیروی انتظامی، مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: آن‌چه که مسیر تکامل هر موجودی است، قانون آن موجود است و مسلّم، بیش از اشیا، انسان چه در بُعد زندگی مادی و جسمانی و چه در بُعد زندگی معنوی، وقتی می‌تواند به کمال برسد که قانون مربوطه را انجام دهد.

وی بابیان‌این‌که قانون مانند ریسمانی است که مجموعه‌ای از اشیا را به هم پیوند می‌دهد خاطرنشان کرد: از وظایف نیروی انتظامی این است که جامعه را در مسیر قانون حفظ کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تأکید کرد: همه باید تا جایی که می‌توانند همکاری کنند تا جامعه قانون‌مند شود که در این صورت، ضایعات جامعه کم خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: دنیا امروز حالت جنون پیدا کرده است و هیچ‌جای دنیا را امن قرار ندادند.

وی افزود: مردم و مسئولان هستند که می‌توانند محیط و جامعه را از شرور آفات آخرالزمانی و جنون قرن 21 حفظ کنند./880/102/ب2

ارسال نظرات