۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۴۶۸۶۳۲
حجت الاسلام بهجتي:

كرامت زائران سيدالشهدا در قيامت سبب حسرت همگان خواهد شد

مسؤول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا گفت: كرامت و عظمتي كه حق تعالي در روز قيامت براي زائران حضرت اباعبدالله الحسين (ع) قائل است آنقدر از جايگاه بالايي برخوردار است كه همگان حسرت زائران را خواهند خورد.
بهجتی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج به كربلاي معلا، حجت الاسلام حسين بهجتي در جمع روحانيان و مداحان كاروانهاي اعزامي به كربلا با بيان برخي روايات در خصوص آثار و بركات زيارت سيدالشهدا(ع) اظهار داشت: در روز قيامت همه حسرت مي خورند و مي گويند اي كاش ما هم جز زائران حضرت امام حسين (ع) بوديم.


مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا خاطر نشان كرد: به همين منظور روحانيان با توجه به مسؤوليتي كه دارند اگر بتوانند هر چه بيشتر زائران را با دلايل منطقي و صحيح از اماكن غير معتبر دور نگه داشته و به سمت حرم ها هدايت كنند هم براي آنها مفيد خواهد بود و هم براي ما كه موجب معرفت افزايي بيشتر شده ايم ارزشمند است.

حجت الاسلام بهجتي اظهار داشت: البته تا آنجايي كه من اطلاع دارم زائران از روحانيان و مداحان كاروانها رضايت دارند كه اين مهم جاي قدرداني دارد اما كافي نيست و مسئولان كاروانها بايد از خود تلاش بيشتري نشان دهند./1330/103/ب3

ارسال نظرات