۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۴۶۵۳۱۱
مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی:

تغییر سبک زندگی در جامعه ما از مظاهر نفوذ است

حجت الاسلام معادی با بیان این مطلب که تغییر سبک زندگی در جامعه ما از مظاهر نفوذ است، گفت: مهم ترین خطر برای نظام اسلامی جنگ نرم تمام عیار دشمنان و نظام استکبار جهانی علیه ما است و نفوذ یکی از ابعاد جنگ نرم به شمار می آید.
حجت الاسلام معادی همایش نمازجمعه حجت الاسلام معادی همایش نمازجمعه حجت الاسلام معادی همایش نمازجمعه حجت الاسلام معادی همایش نمازجمعه حجت الاسلام معادی همایش نمازجمعه حجت الاسلام معادی همایش نمازجمعه حجت الاسلام معادی همایش نمازجمعه حجت الاسلام معادی همایش نمازجمعه حجت الاسلام معادی همایش نمازجمعه حجت الاسلام معادی همایش نمازجمعه حجت الاسلام معادی همایش نمازجمعه حجت الاسلام معادی همایش نمازجمعه حجت الاسلام معادی همایش نمازجمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام ابراهیم معادی، مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی، امروز در همایش نمازجمعه قرارگاه فرهنگی، تحقق شعار سال در اردوگاه دانش آموزی مازندران در مشهد مقدس با اشاره به اهمیت قرارگاه فرهنگی نمازجمعه، گفت: اعضای ستاد نمازجمعه عناصر کلیدی هر شهر هستند که با رهبری امام جمعه می توانند جریان ساز فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در منطقه شوند.

وی افزود: امروز هشدار جدی در خصوص تهاجم فرهنگی غرب در کشور وجود دارد و به شدت دنیای اسلام تحت تهاجم همه جانبه استکبارقرار گرفته است.

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با بیان این مطلب که غرب علیه سبک زندگی اسلامی خنجر کشیده است، خاطرنشان کرد: سبک زندگی که غرب از طریق رسانه های خود علیه جوامع اسلامی ترویج می کند حتی در غرب اجرا نمی شود و آنها هدفمند دست به این اقدام می زنند.

وی ادامه داد: دنیای غرب به رهبری آمریکا در صدد تهی کردن جامعه اسلامی است تا فرهنگ اجتماعی و باورهای دینی را از بین ببرد.

حجت الاسلام معادی به ابزار شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای برای نابود کردن بنیان خانواده در جوامع شرقی به ویژه مسلمان اشاره کرد و اظهار داشت: دنیای به ظاهر متمدن غربی با استفاده از ابزارهای رسانه ای جدید مانند ماهواره و شبکه های اجتماعی در حال از بین بردن مرزهای جغرافیایی است تا با ساخت افکار نسل های جدید سبک زندگی شرقی و به ویژه بنیاد مهم خانواده را از بین ببرند.

وی با بیان این مطلب که تغییر سبک زندگی در جامعه ما از مظاهر نفوذ است، تاکید کرد: همه به ویژه مسؤولان باید هوشیار در خصوص سبک زندگی غربی باشند که متاسفانه در اثرات این نفوذ را در بسیاری از خانواده ها می بینیم.

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی ضمن اشاره به این مطلب که دشمن به دنبال حرکت نظامی مانند گذشته در قبال ما نیست، گفت: مهم ترین خطر برای نظام اسلامی جنگ نرم تمام عیار دشمنان و نظام استکبار جهانی علیه ما است و نفوذ یکی از ابعاد جنگ نرم به شمار می آید.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق نفوذ دشمنان، نفوذ در بین نخبگان فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه ما است تا با تغییر در باورهای آنان مردم را به سمت نخبگان پرورش یافته خود هدایت نماید.

حجت الاسلام معادی تغییر مسیر انقلاب را از اهداف نفوذ دانست و تصریح کرد: متاسفانه برخی از نخبگان کشور به رغم تاکیدات و هشدارهای مقام معظم رهبری هنوز در زمین دشمن بازی می کنند.

وی افزود: دشمن روی افراد نخبه نفوذ پذیر و ضعیف کار می کنند و افراد ساده لوح حتی از پیشگامان انقلاب هم در دام این توطئه دشمن می افتند.

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی با تحلیل شخصیت ابوموسی اشعری و برخی از شخصیت ها در دوران امیرالمومنین(ع)، تاکید کرد: قرارگاههای فرهنگی مانند نمازجمعه نباید بگذارند تا مصادیق ابوموسی اشعری در عصر ما رواج پیدا کند و در افکار عمومی انحراف ایجاد نمایند.

وی ادامه داد: بسیاری افراد با سابقه انقلابی، جهادی و ایثارگری در صدر اسلام دام دشمنان افتادند و این خطر را باید جدی گرفت.

حجت الاسلام معادی عناصر نفوذ را مورد اشاره قرار داد و گفت: مال، قدرت و ایدوئولوژی از جمله عناصر نفوذ دشمن برای انحراف نخبگان و قرار دادن آنها مقابل اسلام و ولایت است.

وی افزود: باید مراقب بود تا افرادی که به واسطه نعمت انقلاب و ظرفیت تریبون نظام در میان مردم شهرت پیدا کرده اند، از مسیر انقلاب خارج نشوند.

حجت الاسلام معادی نتیجه انحراف خواص را اثرگذاری در میان عوام و ایجاد واقعه تلخی مانند عاشورا دانست و اظهار داشت: فتنه 88 برای سرنگونی نظام اسلامی و ولایت فقیه بود که به دست برخی از عناصر نفوذی دشمن صورت گرفت.

مسؤول دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خراسان رضوی رصد جریانات نفوذ پذیر را در کشور مهم دانست و خاطرنشان کرد: برخی دانسته و برخی نادانسته در جریان فتنه 88 در زمین بازی دشمن علیه نظام اسلامی بازی کردند اما مدیریت هوشمندانه و الهی رهبر معظم انقلاب این فتنه را کور کرد.

وی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی نیازمند پشتیبانی مردمی است، افزود: غیرتمندان انقلاب باید در صحنه انقلاب به صورت تمام وقت حاضر باشند و نگذارند جریانات منحرف میدان دار کشور شوند.

حجت الاسلام معادی از مردم مازندران به عنوان یکی از پیشگامان انقلاب نام برد و گفت: مردم مازندران مردمی ولایی، سلحشور و متدین هستند که با همه توان برای دفاع از سنگر انقلاب ایستادگی می کنند./1313/202/ب3

ارسال نظرات