۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۵۶۴۴۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

تحقیر ملی امروز در دستور کار دشمن قرار دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: در جامعه کنونی دشمن همواره دشمن است و نباید نسبت به دشمن زودباور باشیم، تحقیر ملی امروز در دستور کار دشمن قرار دارد از این رو باید در سه جهت تحریم ها، نفوذ و تغییر ارزش ها و باورها خود را مهیا کنیم و این موضوعات را به صورت ویژه در دستور کار خود داشته باشیم.
حجت الاسلام لطفیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر امروز در کارگاه آموزشی طرح ولایت بسیج رسانه خراسان جنوبی اظهار داشت: هر انسانی در جامعه در سه ساحت عقاید، اخلاق و احکام دارای ویژگی های بینش، انگیزش و کنش است.

وی اخلاق را در جامعه اسلامی مهم دانست و گفت: اخلاق در جامعه اسلامی باید حلقه واسطه بین عقاید و احکام باشد و این دو برای تقویت اخلاق به وجود آمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: امروز به موضوع حماسی عاشورای سیدالشهدا(ع) بیشتر از موضوع اخلاق سیدالشهدا(ع) پرداخته شده است، اخلاق تنها حوزه ای است که خداوند عهده دار مدیریتش می باشد.

حجت الاسلام لطفیان اخلاق را کیمیایی در جامعه عنوان و تصریح کرد: همچنین صداقت نیز کیمیای زندگی امروز است که متأسفانه در عرصه سیاسی و اجتماعی صداقت گم شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان در قالب دموکراسی و خیرخواهی وارد می شوند بنابراین دشمن شناسی یکی از موضوعات مهم است، ادامه داد: در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دشمن تراشی نکنیم چرا که دشمن تراشی اصل جامعه نیست چرا که اصل در نظام جمهوری اسلامی بر تعامل نهاده شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در جامعه کنونی دشمن همواره دشمن است و نباید نسبت به دشمن زودباور باشیم، تحقیر ملی امروز در دستور کار دشمن قرار دارد از این رو باید در سه جهت تحریم ها، نفوذ و تغییر ارزش ها و باورها خود را مهیا کنیم و این موضوعات به صورت ویژه در دستور کار خود داشته باشیم./202/880/ب1

ارسال نظرات