۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۴۵۱۰۸۳
حجت الاسلام رضوی مهر مطرح کرد؛

ضرورت تبیین مفاهیم غدیر در جامعه

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به جایگاه غدیر، گفت: ضرورت غدیر برای جامعه مانند اکسیژن برای بدن است و هر چه این مسأله برای جامعه تبیین شود، ایمان، دگرگرایی و مفاهیم ارزشی در اسلام بالنده تر می شود.
رضوی مهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب همدان در جمع مبلغان همدان که صبح امروز در سالن اجتماعات مؤسسه نور ایمان برگزار شد با اشاره به جنگ نرم دشمنان، اظهار داشت: تمام فعالیت های دشمنان اعم از استکبار و صهیونیزم بر این اساس است که غدیر و استمرار آن را در جوامع انسانی خاموش کنند.

وی در ادامه با تبریک عید غدیر، اظهار داشت: روز غدیر عید الله اکبر است و اختصاص به جهان خلقت، جامعه بشریت و قافله انسانیت دارد؛ غدیر تکمیل دین نبوی و سفره گسترده شکرگزاری تنعمات الهی است و از روزهای بزرگ خلقت است.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به اهمیت توجه به تبیین غدیر در ایام تبلیغی پیش رو برای مبلغان، ابراز داشت: آنچه مسلم است مسلمین در این روز بزرگ باید شکرگزار لحظاتی باشند که خداوند زمینه جهل زدایی و رهایی از ظلمت را برای ایشان رقم زده است.

وی خاطرنشان کرد: شخصیت امام علی(ع) فداکار، ایثارگر، مددجوی و تداعی دین خدا است و شیعه و سنی از علی(ع) یاد می کنند و ایشان را شخصیتی می دانند که از مال،جان و عرض خویش برای حفظ قرآن و سیره نبوی گذشته است.

حجت الاسلام رضوی مهر تصریح کرد: کسانی که امروز در برابر غدیر صف آرایی کرده اند به وعده و وعید آمریکا و اسرائیل به این امر تشویق و ترغیب شده اند و باید دانست که هر چه ایثارگری، شهادت طلبی و فداکاری را در جامعه ترویج دهیم در نهادینه کردن غدیر گام برداشته ایم.

وی افزود: بهترین راهکار برای نهادینه کردن و تبیین غدیر استفاده از ابزار رسانه اعم از مستندسازی، بازسازی توسط فیلم و سریال است تا بتوان این امر مهم را در زبان رسانه به همه دنیا معرفی کرد.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به جایگاه غدیر، گفت: ضرورت غدیر برای جامعه مانند اکسیژن برای بدن است و هر چه این مسأله برای جامعه تبیین شود ایمان، دگرگرایی و مفاهیم ارزشی در اسلام بالنده تر می شود./979/202/ب2

 

 

 

ارسال نظرات