۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۴۴۱۷۵۶
‌آیت الله قرهی در دیدار مدیر عامل خبرگزاری رسا:

خبرگزاری رسا در عرصه اطلاع رسانی انقلابی و ولایی رفتار می کند

آیت الله قرهی در دیدار مدیر عامل خبرگزاری رسا، ضمن تمجید از فعالیت های این رسانه حوزوی گفت: خبرگزاری رسا در عرصه اطلاع رسانی بسیار انقلابی و ولایی رفتار می کند.
دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با آیت الله قرهی مدیر مدرسه علمیه امام مهدی(عج)وآیت الله حمیدی در تهران  آیت الله قرهی


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله روح الله قرهی از علمای حوزه علمیه تهران در دیدار حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های این رسانه حوزوی، اظهار داشت: خبرگزاری رسا از آغاز فعالیت خود به خوبی درخشیده و توانسته است فعالیت های بسیار شایسته ای را انجام دهد.

 

وی افزود: با توجه به حضور فعال فضلای حوزه در خبرگزاری رسا همیشه علاقه مند به همکاری با این خبرگزاری بوده ام و ان شاءالله در نخستین فرصت در سفری که به شهر مقدس قم خواهم داشت از نزدیک از این خبرگزاری بازدید خواهم کرد.

 

آیت الله قرهی با بیان این که تعریفات و تمجیداتش از خبرگزاری رسا بدون تعارف صورت می گیرد، تصریح کرد: خبرگزاری رسا، بسیار وزین، فعال، انقلابی و ولایی رفتار کرده است و در عرصه اطلاع رسانی حوزه دین و حوزه های علمیه، حضوری به موقع و شایسته داشته است.

 

وی به فعالیت های علمی خود در شهر تهران اشاره کرد و از آغاز درس خارج فقه و اصولش در هفته آینده خبر داد و گفت: بنده بر انجام فعالیت های علمی بسیار تاکید دارم و مخالف افزایش تعطیلات تابستانی هستم و از همه فرصت ها جهت برگزاری دروس حوزه استفاده می کنم؛ از این رو هفته آینده نخستین جلسه درس خارج فقه و اوصولم در حوزه علمیه تهران در سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد.

 

آیت الله قرهی موضوع درس خارج فقه خود را کتاب دیات اعلام کرد و گفت: چند سالی است که این موضوع را تدریس می کنیم و هم اینک در مراحل پایانی است که احتمالا تا اول مهرماه این موضوع به پایان خواهد رسید و از اول مهر ماه، درس خارج فقه الحکومه را آغاز خواهیم کرد.

 

وی همچنین از انتشار نسخه نخست کتابش با عنوان« الحصول فی علم الاصول» خبر داد و گفت: در درس خارج اصول کتاب الفاظ را تدریس می کنیم که این درس هم همزمان با درس خارج فقه آغاز خواهد شد./917/پ202/ج

ارسال نظرات