۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۳۲۲۷۴۸

پذیرش بیش از 25 طلبه در مدرسه علمیه سفیران هدایت خرم آباد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد از مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به مدارس علمیه تا 15 فروردین ماه خبر داد و گفت: در این مدرسه بیش از 25 طلبه نو ورود پذیرش می شوند.
طلبه

حجت الاسلام سید محمد صدری، مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اظهار داشت: حوزه های علمیه ظرفیت عظیمی در جهت پرورش طلاب نخبه و روحانیان هستند.

 

وی با بیان این که سلامت دینی، فرهنگی و اخلاقی جامعه به پویایی حوزه های علمیه بستگی دارد، افزود: حوزه های علمیه حافظان دین و روحانیت هدایت گر مردم جامعه هستند.

 

حجت الاسلام صدری با اشاره به نقش روحانیت و طلاب در جامعه و پرورش دینی و اخلاقی مردم بیان داشت: طلاب ما ابتدا باید نمونه بارز اخلاق باشند.

 

وی با اشاره به افزایش شبهات و تلاش دشمن در جهت کم رنگ کردن ارزش ها بین مردم جامعه به ویژه نسل جوان گفت: طلاب با ورود به عرصه تبلیغ در این زمینه ایفای نقش می کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد مسؤولیت پذیری را از جمله اهداف مهمی بیان کرد که در تربیت و پرورش طلاب مورد توجه قرار می گیرد و افزود: طلاب برای رسیدن به هدف باید انگیزه کافی ورود به حوزه و تحصیل در مدارس علمیه را داشته باشند.

 

تحصیل 76 طلبه در مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد

حجت الاسلام صدری در ادامه با بیان این که هم اکنون 76 طلبه در این مدرسه مشغول فراگیری دروس حوزوی هستند، افزود: به مناسبت سال تحصیلی جدید نیز همزمان با سراسر حوزه های علمیه کشور بیش از 25 طلبه نو ورود پذیرفته می شود.

 

وی با اشاره به فعالیت مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد از سال 58 اظهار داشت: این مرکز پس از چند سال وقفه از سوی آیت الله یدالله صدری راه اندازی شد.

 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمین خرم آباد یادآور شد: این مدرسه با انجام تعمیراتی در سال 86 و 87 به صورت مجدد در سال 1391 به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است./9459/302/ب1

ارسال نظرات