۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴
کد خبر: ۳۱۷۹۳۹
رییس شورای اصولگرایان کاشان:

گاهی به دلیل شناخت رأی ما می تواند برای انقلاب اسلامی یک فرصت باشد

خبرگزاری ـ رییس شورای اصولگرایان کاشان گفت: گاهی به دلیل شناخت یک رای ما می تواند برای انقلاب اسلامی یک فرصت باشد وگاهی اگر این شناخت نباشد نه تنها رای ما برای انقلاب اسلامی فرصت ایجاد نخواهد کرد بلکه به دلیل عدم شناخت فردی که تهدید برای نظام و انقلاب اسلامی است به مجلس خواهد رفت.
جواد ناييني رييس شوراي اصولگريان كاشان جواد ناييني رييس شوراي اصولگرايان كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، جواد نایینی رییس شورای اصولگرایان کاشان، یکشنبه شب در همایش بزرگ اصولگرایان کاشان در مسجد صادقیه این شهرستان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار امیدواری کرد، همانگونه که رزمندگان اسلام در عملیات های مختلف در نبرد با دشمن با رمز یازهرا(س) شرکت داشتند، جبهه اصولگرایی نیز با رمز یا زهرا(س) پیروز جبهه انتخابات پیش رو باشد.

 

وی با اشاره به این که، دیروز درجبهه های نبرد حق بر علیه باطل در خدمت رزمندگان اسلام و امروز در جبهه ای دیگر در خدمت جوانان میهن اسلامی هستیم تأکید کرد: حضور در این جبهه ها جزو فرامین رهبر معظم انقلاب است که همه یادگاران دفاع مقدس و رزمندگان دفاع مقدس و متدین در همه عرصه های دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته باشند.

 

نایینی با بیان این که امام راحل می فرماید، عدم حضور در صحنه در راس گناهان کبیره است گفت: اگر گناهان کبیره شهید دستغیب را مشاهده کرده باشید، عدم حضور در صحنه در رأس همه گناهان کبیره است.

 

به گفته وی، گاهی به دلیل شناخت یک رای ما می تواند برای انقلاب اسلامی یک فرصت باشد و گاهی اگر این شناخت نباشد نه تنها رای ما برای انقلاب اسلامی فرصت ایجاد نخواهد کرد بلکه به دلیل عدم شناخت فردی که تهدید برای نظام و انقلاب اسلامی است به مجلس خواهد رفت.

 

رییس شورای اصولگرایان کاشان با اشاره به این که، مردم به فرمان امام خمینی(ره) در نخستین انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند و بنی صدر را به عنوان ریاست جمهوری انتخاب کردند یاد آور شد: مردم با حضور خود در انتخابات به وظیفه خود عمل کردند، اما به دلیل عدم شناخت، رای آنها به تبدیل به انتخاب فرد خیانتکاری مانند بنی صدر و در ادامه مانند مجلس ششم شد.

 

نایینی همچنین با بیان این که ائتلاف بزرگ اصولگرایان در کشور و به دنبال آن در شهرستان که منجر به انتخاب و معرفی یک  نامزد از جبهه اصولگرا در شهرستان کاشان و آران و بیدگل شد گفت: نقش سفیر ولایت در کاشان، جامعه روحانیت مبارزه و شورای اصولگرایان و دبیر جامعه مهندسین کاشان را در این انتخاب، حائز اهمیت بوده است.

 

نایینی یاد آور شد: جبهه اصولگرایی در کاشان با محوریت سفیر ولایت، آیت الله عبدالنبی نمازی از سه سال و نیم قبل تشکیل شد و با فرمان نماینده ولی فقیه در کاشان ابتدا 5 نفر و در ادامه 7 نفر منتخب مستقیم سفیر ولایت در کاشان شد و در ادامه تعدادی دیگر از گروه ها و احزاب دعوت شدند و به 32 نفر افزایش یافت و در مجموع شورای اصولگرایان کاشان جوانی متدین و حزب الهی، فعال و متخصص را به عنوان نامزد شورای اصولگریان کاشان و آران و بیدگل برای مجلس دهم معرفی کرد.

 

وی افزود: شورای اصولگرایان در شهرستان کاشان و آران و بیدگل در حوزه های مختلف سیاسی در ارتباط با افرادی که شناخت مستقیم از بحث ولایت فقیه، جریان های همسو و غیرهمسو، فتنه سال 88 و حوزه های اقتصادی داشته و بتوانند منطقه بزرگ کاشان را بشناسند و نسبت اشتغال و جوانان در حوزه های سیاسی و فرهنگی و احیای امر به معروف و نهی از منکر شناخت داشته باشند تلاش شد و در نهایت منجر به انتخاب یک نفر به عنوان نامزد اصولگریان شهرستان کاشان و آران و بیدگل  برای حضور در انتخابات مجلس دهم شد.

 

نایینی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: مبنای شورای اصولگرایان شهرستان کاشان و آران و بیدگل بر مبنای نظر جامعتین و 5 نفر منتخب جامعتین با سرلیستی آیت الله عبدالنبی نمازی است./1307/202/ب1

ارسال نظرات