۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۳۰۷۴۹۹
رائفی پور:

دشمن درصدد گسترش اسلام انگلیسی در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ رائفی پور گفت: دشمنان تلاش دارند اسلام انگلیسی را در جامعه ترویج داده و به خواسته های شوم خود برسند، اما این از مرام و معرفت شیعیان دور است که در مقابل کارهای دشمن ساکت بنشینند و نقشه های آنان را خنثی نکنند. .
استاد رائفي پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، علی اکبر رائفی پور، استاد دانشگاه و کارشناس و تحلیلگر مسائل فرهنگی و سیاسی، شامگاه یکشنبه، در حسینیه اعظم زنجان در جمع مردم این شهر با اشاره به شاد بودن مردم زنجان با توجه به آمارهای اعلام شده گفت: مردم زنجان به یک سری شاخصه ها معروف هستند، یکی از این شاخصه ها شاد بودن مردم زنجان است، زنجانی ها به واسطه ی عزاداری های شاخصی که در محرم و صفر دارند، از کرده خود راضی بوده و همیشه شاد و مسرورند.

 

وی در ادامه با اشاره به ارتباط مستقیم بین عزاداری و شاد زیستن اظهار داشت: بین عزاداری و شاد بودن ارتباط مستقیمی وجود دارد و معمولا افراد حاضر در این جلسات به یک بهجت و خوشحالی خاصی می رسند که این نشان از شاد بودن آنها است.

 

این کارشناس مسائل فرهنگی در ادامه با اشاره به این که افتخار مردم ایران این است که محب اهل بیت(ع) هستند تأکید کرد: عزاداران در مجالس عزاداری به چند دسته تقسیم می شوند، یک دسته از افراد امام حسین (ع) را دوست دارند که البته این اصل خوبی است ولی کافی نیست، چون بسیاری از پیروان دیگر ادیان هم امام حسین (ع) را دوست دارند.

 

وی در ادامه با اشاره به دیگر گروه های موجود در عزاداری ها گفت: افرادی نیز هستند که افزون بر دوست داشتن به عزاداری هم می پردازند و بر سر و سینه می زنند؛ گروهی نیز از این هم بالاتر می روند و علاوه بر دو خاصیت قبلی به عنوان خادم برپا کننده ی جلسات عزاداری، در این مجالس شرکت می کنند و اما گروه دیگری نیز وجود دارد که افضل از همه آنها است و آن این که به بغض حقیقی در مورد دشمنان اهل بیت (ع) می رسند و طبق آیات، زیارت عاشورا دشمنی با دشمنان اهل بیت (ع) را در سینه دارند.

 

این استاد دانشگاه در ادامه با اشاره به هراس دشمنان از تفکرات دشمن ستیز شیعیان افزود: دشمنان از این تفکر شیعیان در هراس هستند و انواع سرمایه گذاری و ترفند ها را اجرا می کنند تا محبین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به این تفکر نرسند که این داعشیان و تکفیری ها باز مانده های نسل آنها هستند.

 

رائفی پور در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای گسترش اسلام انگلیسی در جامعه اظهار داشت: دشمنان تلاش دارند اسلام انگلیسی را در جامعه ترویج داده و به خواسته های شوم خود برسند، اما این از مرام و معرفت شیعیان دور است که در مقابل کارهای دشمن ساکت بنشینند و نقشه های آنان را خنثی نکنند.

 

وی در پایان با اشاره به حضور گسترده شیعیان افغانستان در قالب گردان فاطمیون برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) تأکید کرد: این جوانان از همه چیزشان گذشته و به دفاع از حریم اهل بیت (ع) پرداخته اند. /949/202/ب3
 

ارسال نظرات