۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۳۰۳۷۷۲
امام جمعه آمل:

بهره گیری از فرهنگ استکبارستیزی زمینه مقابله با نفوذ دشمن را فراهم می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با تاکید بر این که بهره گیری از فرهنگ استکبارستیزی زمینه مقابله با نفوذ دشمن را فراهم می کند، گفت: مقابله با نفوذ دشمن امری همگانی است و آن ها به دنبال تحقق اهداف خود هستند که ضرورت دارد استکبارستیزی را سرلوحه امور خود قرار دهیم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل امروز در خطبه های نمازجمعه شهر آمل با بیان این که تقوامحوری می تواند نجات بخش زندگی دنیوی و اخروی انسان شود، گفت: سرای آخرتی در پیش داریم که ضرورت دارد مراقب اعمال و رفتار خود بوده و در این دار هستی به دنبال ایمان و تقوا باشیم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در دستگاه الهی ظلم بر احدی روا نمی شود، بیان داشت: این بشر است که به خود و همگان ظلم می کند و انسانی به فکر خودش نباشد دارد بر خود ظلم می کند.


وی با بیان این که رسیدن به کمال، ایمان و تقوا زن و مرد ندارد که باید براساس معیار دیانت گام برداریم، تصریح کرد: امام علی(ع) اشرف مخلوقات است و ترس و واهمه ای در این وجود نازنین قرار نداشته که با این وجود در خدمت همسر خود بوده و در امور زندگی همکاری شایسته ای داشته است.


امام جمعه آمل خاطرنشان کرد: اگر فردی صدیق و دین محور است باید به فکر خود و خانواده اش باشد و یاری و همکاری شایسته ای نسبت به اعضای خانه صورت دهد.


حجت الاسلام رحمانی آملی ادامه داد: فردی بر خانواده خود مروت و نیکی نداشته باشد مشخص نیست چه بر سر دیگر انسان ها می آورد که بازنده واقعی است و باید بدانیم سفره رحمت الهی گشوده شده که ضرورت دارد در مسیر حق و نیکی گام برداریم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با گرامی داشت فرارسیدن هفته بسیج تصریح کرد: همه مردم ما بسیجی هستند که مشاهده می شود در ایام مورد نیاز و راهپیمایی ها در خدمت انقلاب و ولایت هستند.


وی با بیان این که مردم ما دوستدار انقلاب، نظام اسلامی و ولایت هستند، گفت: بسیجیان باید عطوفت، مروت و فداکاری را در وجود خود قرار داده و اهتمام شایسته ای در این راستا داشته باشند.


امام جمعه آمل تصریح کرد: بسیج در عرصه های مختلف حضوری فعال دارد که نیاز است در مسیر خیر و رفع مشکلات مردم گام برداریم و خجالت و اکراه نباید در کار مثبت وجود داشته باشد.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: بسیجی باید سیاست بداند و در مسیر تدین، تعهد و علم کوشا باشد که نظام اسلامی به چنین نیروهای گرانقدری نیازمند است.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که بهره گیری از فرهنگ استکبارستیزی زمینه مقابله با نفوذ دشمن را فراهم می کند، گفت: مقابله با نفوذ دشمن امری همگانی است و آن ها به دنبال تحقق اهداف خود هستند که ضرورت دارد استکبارستیزی را سرلوحه امور خود قرار دهیم.


وی با اشاره به حوادث فرانسه خاطرنشان کرد: همان کسانی که خودشان این افراد را درست کردند اقداماتی را بر علیه آن ها صورت می دهند که هنوز با کشور فرانسه کار دارند و به سراغ کشورهای دیگر هم می روند.


امام جمعه آمل تصریح کرد: زمانی که مردم مظلوم منطقه را می کشتند کسی سخن از حقوق بشر نمی آورد ولی امروز در فرانسه این حوادث در حال وقوع است.


حجت الاسلام رحمانی آملی در بخش پایانی سخنان خود افزود: از سراسر جهان جمعیت کثیری در حال اعزام به کربلای معلی برای عزاداری اربعین حسینی هستند که این امر نشانگر عشق و ارادت مردم به سرور و سالار شهیدان است./1314/201/ب1

ارسال نظرات