۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۳۰۲۲۱۹
امام جمعه موقت خرم آباد:

دولت برای رسیدن به نتیجه مطلوب رهنمودهای رهبری را مورد توجه قرار دهد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت خرم آباد مطالبه مردم در زمینه مسأله برجام را پیگیری مراحل اجرای برجام بیان کرد و گفت: برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید رهنمودهای رهبری را مورد توجه قرار داد.
حجت الاسلام متقي، امام جمعه موقت خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: مسأله برجام امروز تبدیل به یک آزمون شده است.

 

وی با بیان این که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در عرصه های گوناگون همواره موجب موفقیت و خنثی شدن دسیسه های دشمن می شود، تأکید کرد: برای به نتیجه رسیدن برجام نیز همواره باید رهنمودهای رهبری را چراغ راه قرار داد.

 

حجت الاسلام متقی نیا با بیان این که دشمنان به دنبال تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، عنوان داشت: نباید فریب تاکتیک های دشمن در مسیر برجام و پسا برجام را خورد.

 

وی با بیان این که ما باید مراقب نفوذ دشمن باشیم، ادامه داد: مطالبه مردم رعایت آرامش و پیگیری اجرای مراحل برجام است.

 

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به این که دشمنان به دنبال اشتباه محاسباتی از سوی مسؤولان ما هستند، عنوان داشت: باید در برابر دسیسه های دشمن مردم و مسؤولان هوشیار باشند.

 

وی با بیان این که آمریکا نسبت به گذشته ضعیف تر شده است، گفت: در این حال عده ای می خواهند آمریکا را بزرگ کنند.

 

حجت الاسلام متقی نیا با بیان این که آمریکا در موضع قدرت نیست، تصریح کرد: نباید از قدرت پوشالی آمریکا ترسید.

 

دانشگاه ها باید نقشه جامع علمی اجرا را اجرا کنند

امام جمعه موقت خرم آباد با تأکید بر این که دانشگاه باید پژوهش محور و متناسب با نیاز مردم و جامعه باشند، افزود: دانشگاه ها باید نقشه جامع علمی اجرا را اجرا کنند.

 

وی در ادامه با بیان این که دانشگاه ها باید مطالبات رهبری را دنبال کنند و جهت گیری علمی داشته باشند، گفت: دانشگاه باید در ایجاد تمدن اسلامی و آرمان های اسلام نقش مؤثر داشته باشد.

 

حجت الاسلام متقی نیا با تأکید بر توجه دانشگاه ها به نیازمندی های علمی در جامعه اظهار داشت: توجه دانشگاه باید به نیازهای مردم و جامعه باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی عنوان کرد: برای رسیدن به رشد و توسعه علمی در جامعه باید فرهنگ کتابخوانی افزایش یابد.

 

امام جمعه موقت خرم آباد تصریح کرد: برای رسیدن به توسعه باید به نیازهای واقعی جامعه در ترجمه و تدوین کتاب ها توجه شود.

 

وی در پایان عنوان داشت: در زمینه مطالعه کتاب و کتابخوانی مردم و مسؤولان ما کارنامه خوبی ندارند که نیازمند فرهنگ سازی است./9451/202/ب1

ارسال نظرات