۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۹۸۹۲۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

عاقبت اعدام شیخ نمر، اضمحلال آل‌سعود است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که رژیم آل سعود با اعدام شیخ نمر سرعت نابودی خود را افزایش می دهد، گفت: عاقبت اعدام شیخ نمر، اضمحلال آل‌سعود است.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر این‌که طرح مسأله اعدام شیخ نمر نمی تواند عامل انحراف افکار عمومی جهان از فاجعه منا شود، اظهار داشت: به یقین ابعاد گسترده و جهانی فاجعه منا دامان رژیم پلید و جنایتکار آل سعود را خواهد گرفت.


وی با بیان این‌که میلیون‌ها مسلمان شیعه در عربستان سعودی خواهان آزادی شیخ نمر النمر هستند، خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود در صورت اجرای حکم اعدام شیخ نمر، سرعت نابودی خود را افزیش می دهد، دولت نامشروع سعودی باید هشدار جدی سران کشورهای اسلامی را جدی بگیرد.


امام جمعه مراغه با بیان این‌که پیگیری حکم اعدام شیخ نمر توسط شاهزاده های رژیم آل سعود با اهداف مختلفی صورت می گیرد، افزود: رژیم آل سعود از سال های گذشته به دنبال اعدام این مبارز شیعه بوده و در زمان ملک عبدالله اجرای این حکم به تعویق افتاده بود، به یقین پادشاه قبلی عربستان از تبعات گسترده این اقدام مطلع بوده است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که سیاست‌های جنگ‌طلبانه و نابخردانه نوادگان شاه عربستان موجب تسریع در اضمحلال آل سعود خواهد شد، تصریح کرد: از دو سال گذشته، رژیم آل سعود با انجام اقدام های تروریستی علیه این مبارز علاوه بر زخمی و سوء قصد به جان وی، این مبارز را دستگیر و تا کنون در سیاه چال های خود نگهداری می کند.


نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که عاقبت اعدام شیخ نمر، اضمحلال آل‌سعود است، یادآور شد: با اعدام این عالم مبارز و آگاه شیعه، مردم شیعه نشین عربستان علیه رژیم آل سعود به پا خواسته و به خون‌خواهی وی اقدام خواهند کرد.


وی با بیان این‌که ملت‌های مسلمان منطقه نیز اقدامات جنایتکارانه عربستان را محکوم کرده‌اند، ادامه داد: بدون شک عکس العمل مردم شیعه و مبارزان عربستان برای رژیم آل سعود قابل تحمل نخواهد بود و این اقدام موجب سرعت یافتن پایان عمر این رژیم خواهد شد.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی همچنین با اشاره به جنایات روزافزون جنگنده های سعودی در یمن گفت: کشتار هزاران زن و کودک بی گناه یمنی قطعا عاقبت خوشی نخواهد داشت، همچنانکه که جنایتکاران بزرگ تاریخ نیز با ذلت از میان رفتند./935/202/ب3

ارسال نظرات