۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۲۹۵۱۴۶
در آستانه اولین روز محرم؛

همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در زنجان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ در آستانه آغازین روز ماه محرم الحرام و آغاز ماه عزای سرور و سالار شهیدان، همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر در زنجان برگزار شد.
امر به معروف و نهي از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، سردار علی کرمی، فرمانده سپاه انصاری المهدی (عج) زنجان و دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان، امروز در همایش بزرگی امر به معروف و نهی از منکر در زنجان، با اشاره به اهداف قیام امام حسین (ع) گفت: یکی از اهداف قیام حضرت سید الشهدا (ع) امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با طاغوت بود.

 

وی در ادامه با اشاره به این این که یکی از اهداف انقلاب اسلامی ایران نیز مبارزه با ظلم بود اظهار داشت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی ما هم امر به معروف و نهی از منکر بود و همین طور در جنگ تحمیلی نیز چنین اهدافی را دنبال کرده که در این راه رزمندگان و شهدا مجاهدت و مبارزه کردند.

 

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در ادامه خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی در تمامی جبهه ها گوش به فرمان و مطیع ولایت بوده و در جبهه امر به معروف هم مانند شلمچه و دیگر جبهه ها در صحنه خواهند بود.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به روایتی از امام علی (ع) در بیان عظمت امر به معروف تصریح کرد: به فرموده امام علی (ع) تمامی فرایض الهی در برابر امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره ای در برابر دریا است و ما نیز در این راه ایستاده و تا آخر هم ادامه خواهیم داد.

 

سردار کرمی در پایان خطاب به مردم زنجان خاطر نشان کرد: مردم قهرمان استان زنجان همانطور که در تمامی جبهه ها مجاهدت و مقاومت کردند، اجازه نخواهند داد که دشمنان این کشور اسلامی در جبهه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی نیز نفوذ و رخنه ای در این کشور ایجاد کنند./949/202/ب1

ارسال نظرات