۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۸۲۳۸۶
استاد حوزه علمیه آمل:

دهه کرامت فرصت ارزشمند تبیین سیره رضوی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که دهه کرامت فرصت ارزشمند تبیین سیره رضوی است، گفت: باید تلاش های ارزشمندی در راستای معرفی فرهنگ رضوی در جامعه صورت گیرد.
رييس تبليغات اسلامي آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، استاد حوزه علمیه آمل، امروز در گردهمایی روحانیان مستقر شهرستان آمل که به مناسبت دهه کرامت در منطقه پلور لاریجان برگزار شد با بیان این که دهه کرامت فرصت ارزشمند تبیین سیره رضوی است، گفت: باید تلاش های ارزشمندی در راستای معرفی فرهنگ رضوی در جامعه صورت گیرد.


وی با اشاره به این که برنامه های دهه کرامت باید در راستای تبیین سیره نورانی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) باشد، افزود: نسل جوان جامعه نیازمند بهره گیری از سیره والای این بزرگواران در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با بیان این که تمسک به سیره نورانی اهل بیت معصومان(ع) زندگی انسان را در مسیر ارزشمندی قرار می دهد، تصریح کرد: انسان می تواند با تمسک به این بزرگواران در مسیر سعادت و رستگاری قرار گرفته و به جایگاه ارزنده و والایی دست پیدا کند.


حجت الاسلام رمضانی با تاکید بر این که اهل بیت معصومان(ع) به عنوان ظرفیت های ارزشمندی برای ما هستند، خاطرنشان کرد: انسان باید تلاش کند تا انس و ارتباط شایسته ای با این بزرگواران برقرار کند و در سایه بهره گیری از سیره علمی و عملی اهل بیت معصومان(ع) به تعالی و تکامل برسد.


استاد حوزه علمیه آمل تصریح کرد: روحانیت امروز در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ترویج اسلام ناب محمدی(ص) وظیفه ای مهم و اساسی بر عهده دارد که باید در این راستا به بهترین نحو ممکن کوشا باشد.


وی با بیان این که رویکرد روحانیت در راستای مقابله با شبهات و ترویج بصیرت محوری در جامعه باشد، گفت: روحانیت همواره در نظام اسلامی زمینه ساز خیر و برکات فراوان بوده است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به این که برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی از سوی روحانیان در سطح شهرستان آمل در حال برگزاری است، بیان داشت: ارتباط و فعالیت های خوبی از سوی روحانیان وجود دارد که باید روز به روز بر سطح آن افزوده شود.


وی تصریح کرد: روحانیان باید اهتمام شایسته ای در راستای شرکت در آموزش های غیرحضوری اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران داشته باشند که می تواند در راستای کیفیت بخشی به امور و فعالیت ها اثربخش باشد.


حجت الاسلام رمضانی با بیان این که دهه کرامت فرصت خوبی است که باید از این ظرفیت ارزشمند به خوبی استفاده شود، گفت: جذب نسل جوان جامعه به عنوان یکی از اصول اساسی همواره مورد توجه روحانیان باشد.


استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که روحانیان باید در طول سال برنامه های فرهنگی مذهبی را در سطح مساجد برگزار کنند، بیان داشت: برگزاری این برنامه ها در شهر و روستامی تواند نقش بسزایی در ترویج شعائر دینی داشته باشد./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات