۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۷۶۵۸۴
نماینده خبرگان رهبری:

فتنه ایجاد دو دستگی در داخل کشور با سخنان رهبر معظم انقلاب خنثی شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که هدف اصلی دشمنان نظام ایجاد دو دستگی در داخل کشور و برخورد هیجانی خارج از عقلانیت در بررسی جمع‌بندی مذاکرات هسته ای است، گفت: سخنان اخیر رهبر انقلاب پس از پایان مذاکرات وین، وحدت رویه ای میان مخالفان و موافقان این عرصه ایجاد کرد و فتنه ایجاد دو دستگی در داخل کشور خنثی شد.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با تأکید بر ضرورت وحدت و همدلی میان مردم و مسؤولان در برخورد با مسأله توافق هسته‌ای با غرب، اظهار داشت: قانون ساز و کار لازم برای توافق‌نامه های بین المللی مشخص کرده است.


وی با بیان این‌که مجلس شورای اسلامی در بررسی جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای اختیار قانونی دارد، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس که به عنوان وکلای ملت محسوب می شوند، می توانند بندهای این توافق احتمالی را با مصالح و منافع نظام اسلامی بسنجند که اگر مغایر با اهداف و آرمان های انقلاب بود، در اصلاح یا رد آن اقدام کنند.


امام جمعه مراغه با بیان این‌که نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در جریان مذاکرات هسته‌ای با غرب بسیار سازنده و ارزشمند بوده است، گفت: سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی پس از توافق هسته ای موجب وحدت بیشتر در بین آحاد جامعه و نقطه قوت دولت برای ادامه این روند شد.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با اشاره به این‌که وحدت، نقطه عطف تمامی موفقیت های نظامان در عرصه های ملی و بین المللی است، افزود: سخنان اخیر رهبر انقلاب پس از پایان مذاکرات وین، وحدت رویه ای میان مخالفان و موافقان این عرصه ایجاد کرد و فتنه ایجاد دو دستگی در داخل کشور خنثی شد.


وی با بیان این‌که هدف اصلی دشمنان نظام، ایجاد دو دستگی در داخل کشور و برخورد هیجانی خارج از عقلانیت در بررسی جمع‌بندی مذاکرات هسته ای است، اظهار کرد : اگر این تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود بدون شک در جامعه دودستگی ایجاد می شد که این مسأله مهم‌ترین خواسته دشمنان برای رسیدن به نقشه های خود در داخل ایران اسلامی است.


نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که سخنان رهبر انقلاب علاوه بر عرصه داخلی در عرصه های بین المللی نیز مورد توجه رسانه‌های غربی قرار گرفته است، گفت: امروز وظیفه نخبگان و اصحاب فرهنگ و رسانه است که بتوانند با هنرمندی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و پیام صلح و دوستی انقلاب را به سراسر جهان مخابره کنند.


وی با انتقاد از این‌که عده‌ای در داخل و خارج از کشور به بهانه توافق هسته ای در صدد رواج دودستگی میان مردم هستند تا مانع قدرت نفوذ فکری و اندیشه انقلاب اسلامی ایران در عرصه های بین المللی شوند، افزود: رعایت خطوط قرمز نظام و تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب تنها در آرامش و وحدت میان دولت و ملت ممکن خواهد بود./935/ت302/ح

ارسال نظرات