۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۲۶۸۳۸۲
با حضور مدیر و معاونان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کاشان:

طرح اکرام معمرین کاشان در ماه مبارک رمضان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور مدیر و معاونان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کاشان طرح اکرام معمرین در ماه مبارک رمضان آغاز شد.
حجت الاسلام سيد مجتبي رضائي جواهريان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام سید مجتبی رضایی جواهریان مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کاشان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به تاکید معاونت سلامت و تامین اجتماعی مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور این طرح با هدف تکریم و دلجویی از علما، فقها و روحانیان برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: همه ساله براساس برنامه ای که از سوی معاون سلامت و تامین اجتماعی مرکز خدمات و رییس مرکز حوزه های علمیه ابلاغ شده است، دیدار با معمرین و اجرای طرح اکرام معمرین در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه شهرستان کاشان گفت: در طرح اکرام معمرین که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه  خواهد داشت از 24 نفر از علما، دانشمندان، محققان، روحانیان و شاعران آیینی منطقه کاشان قدردانی می شود.

 

حجت الاسلام رضایی جواهریان در ادامه با اشاره به این که کاشان از دیر باز مهد علم و دانش بوده و علما، فقها، دانشمندان، شعرا و محققان زیادی را به جامعه اسلامی و تشیع معرفی کرده است گفت: آثار آن را در محبت و علاقه مردم به ائمه اطهار، حضور در مساجد و هیأت های مذهبی می توان مشاهده کرد.   

 

وی همچنین با بیان این که امروز انقلاب اسلامی با نیت خالصانه و الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب و تلاش علما و بزرگان شاهد رشد فرهنگ شهادت و توسل به اهل بیت عصمت طهارت است گفت: باید از زحمات و تلاش های سفیران هدایت به ویژه معمرین تقدیر کرده و از تجارب، نظرات و پیشنهادات آنان در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و تهذیب بهره گرفت./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات