۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۶۷۶۷۲
دبیر حزب مؤتلفه خراسان:

جامعتین محور وحدت اصولگرایان هستند

خبرگزاری رسا ـ آرین منش گفت: استراتژی ما این است که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران را به عنوان نهاد های دینی و سیاسی که محور وحدت هستند، معرفی کنیم و در استان ها نیز ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه می توانند رهبران جریان اصولگرایی باشند.
جواد آرين منش نماينده مجلس هشتم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جواد آرین منش، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای مرکزی این حزب با آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس، که به مناسبت فرارسیدن پنجاهمین سالگرد شهادت شهدای مؤتله انجام شد، گفت: شهدای مؤتلفه در سخت ترین شرایط سیاسی و دوران خفقان جرقه ای را روشن کردند که چراغ راه انقلابیون شد و در واقع جزو پیشگامان مبارزه با استعمار در کشور ما محسوب می شوند.

 

وی افزود: به برکت خون این شهیدان، ادامه دهندگان راه آن ها و انفاس قدسی امام راحل (که حزب مؤتلفه با رهنمودهای ایشان شکل گرفت)، از نظر ما این حزب که با خون شهدا آبیاری شده متفاوت از سایر احزاب کشور است و نمادی از آمیختگی دین و سیاست می باشد.

 

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی خراسان در بیان مصادیقی از برجسته بودن مسائل دینی در حزب مؤتلفه، یادآور شد: جلسات ما همواره با قرائت قرآن و بیان احکام و رهنمود های علما و روحانیان برگزار شده و سپس به مباحث سیاسی پرداخته می شود.

 

آرین منش با بیان این که یکی از ویژگی های مهم حزب مؤتلفه اسلامی، تنظیم آهنگ حزب با رهنمودهای ولی فقیه  بوده است، خاطرنشان کرد: تلاش ما این بوده که در هماهنگی با ائمه جمعه، مراجع عظام و نمایندگان رهبر معظم انقلاب در استان ها حرکت کنیم و آن ها خط مشی حزب مؤتلفه را تعیین کنند.

 

وی سپس به سیاست گذاری های فعلی این حزب اشاره و اظهار کرد: در شرایط کنونی مسؤولان حزب در تهران، تلاش مجدانه خود را بر وحدت اصولگرایان گذاشته اند و تلاش می کنند با از خود گذشتگی، سلایق مختلف را در اردوگاه اصولگرایان جمع کنند و استراتژی ما این است که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران را به عنوان نهادهای دینی و سیاسی که محور وحدت هستند، معرفی کنیم و در استان ها نیز ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه می توانند رهبران جریان اصولگرایی باشند.

 

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری خراسان رضوی افزود: در شرایط حساس سیاسی و اقتصادی حال حاضرکشور تلاش داریم از چند صدایی در اردوگاه اصولگرایان پرهیز کنیم؛ از همین رو  حزب مؤتلفه اسلامی سعی کرده است در هر جایی که نیاز بود، از خود گذشتگی نشان دهد.

 

آرین منش در پایان با اشاره به گردهمایی جمعی از اصلاح طلبان خراسان که روز گذشته در یکی از تالار های مشهد مقدس برگزار شد، تصریح کرد: معتقدیم در شرایطی قرار داریم که شیطنت هایی شروع شده و جریان های انحرافی می خواهند نتیجه انتخابات را به سمت خود جذب کنند و به عنوان مثال در گردهمایی روز گذشته شعار های فتنه گران سر داده شد، از همین رو تلاش داریم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آینده، در مسیر نظام، امام(ره) و رهبر معظم انقلاب باشد./820/پ202/ب5

 

ارسال نظرات