۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۵۸۴۴۰
نماینده خبرگان رهبری:

خدمت بی‌منت به مردم لازمه موفقیت مدیران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: اگر مدیران به دنبال جلب رضایت و اعتماد مردم هستند، باید مردم را ولی‌نعمت خود دانسته و خدمت بی‌منت داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه با بیان این‌که انتظار از مسؤولان در سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» دوری از مسائل حاشیه‌ای و تنها خدمت به مردم است، اظهار داشت: خدمت‌ بی‌منت وظیفه مسؤولان در قبال مردم است.


وی با بیان این‌که مردم ولی نعمت مسؤولان محسوب می شوند، خاطرنشان کرد: اگر مدیران به دنبال جلب رضایت و اعتماد مردم هستند، بایستی در عمل مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی را اجرایی کنند، خدمت به مردم و جلب رضایت آنان در تداوم آرمان های انقلاب اسلامی اهمیت دارد.


نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری خدمت بی‌منت به ملت را لازمه موفقیت مدیران دولتی دانست و افزود: مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی و وارثان خون شهدا هستند، بنابراین باید نگرش مدیران نسبت به مردم به عنوان ولی‌نعمت باشد، ضمن این‌که تکریم مردم و خدمت به خلق موجب قرب الهی است.


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که در دولت های گذشته مصوبات مختلفی برای احیا و انتقال سایت موجود در محوطه رصدخانه تصویب شده و تاکنون این مصوبه ها نتیجه ای دربر نداشته، خواستار تخصیص بودجه ملی برای احیای این مرکز علمی شد.


نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری خواستار بازسازی و احیای آثار برجای مانده از رصدخانه تاریخی مراغه شد و اظهار داشت: رصدخانه تاریخی مراغه با شهرت جهانی و پیشینه درخشان هم اکنون در وضع نامناسب به‌سر می‌برد.


همچنین مهدی دواتگری، نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رصدخانه مراغه از جایگاه ویژه ای در دنیا برخوردار بود و سردرب رصدخانه سمرقند و بنای رصدخانه چین اقتباس گرفته از این رصدخانه است، افزود: در گذشته اقداماتی برای احیای این مرکز و انتقال سایت موجود در این محوطه انجام شده ولی نتیجه ای حاصل نشده است.


وی با بیان این‌که قدمت تاریخی شهرستان مراغه توجه و عنایت بیش از پیش متولیان امر را می طلبد، گفت: امسال مجوز انجام مطالعات در محوطه این رصدخانه اخذ شده و احیای آن نیاز به صدور مجوز ماده 215 در قانون بودجه سنواتی و تخصیص بودجه پایدار برای این مرکز است.


دواتگری با اشاره به منطقه فسیلی مراغه، ادامه داد: این منطقه به عنوان بهشت فسیل دنیا شناخته شده و انجام تحقیقات لازم در آن و برگرداندن فسیل های آن از آمریکا و موزه های مختلف دنیا، نیازمند اعمال ماده 215 برای مرکز تحقیقات فسیل مراغه است./854/پ202/ب4

ارسال نظرات