۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۲۵۶۱۵۹

تجمع طلاب حوزه های علمیه مراغه در محکومیت آل‌سعود

خبرگزاری رسا ـ طلاب مدارس علمیه شهرستان مراغه ضمن برپایی تجمع اعتراض‌آمیز با صدور قطعنامه‌ای، سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار بی‌رحمانه مردم یمن را محکوم کردند.
حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، طلاب مدارس علمیه حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و امام حسن مجتبی(ع) مراغه امروز با تجمع در مسجد جامع این شهر، با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، بمباران مردم بی دفاع یمن از سوی آل سعود را محکوم کردند.

 


بنابر این گزارش، طلاب مدارس علمیه شهرستان مراغه ضمن برپایی تجمع اعتراض‌آمیز با صدور قطعنامه‌ای، سکوت مجامع بین المللی در قبال کشتار بی‌رحمانه مردم یمن را محکوم و تأکید کردند؛ شورای امنیت سازمان ملل متحد هیچ نقشی در برقراری امنیت در منطقه نداشته و عامل رواج خشونت در سطح بین الملل است.

 


حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در تجمع اعتراض‌آمیز طلاب مدارس علمیه شهرستان مراغه با تشریح جنایات اخیر آل سعود به همراهی چند کشور عربی و غربی در یمن اظهار داشت: این جنایات با حمایت مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.

 


وی با بیان این‌که صهیونیزم بین‌الملل با استفاده ابزاری از گروهک‌های تروریستی مسلمان‌کشی را در منطقه ترویج داده است، خاطرنشان کرد: آل سعود با حمایت از تروریست ها و حمله به کشور اسلامی بمن نشان داد که برنامه های رژیم صهیونیستی و آمریکا را در منطقه اجرا می کند.

 


امام جمعه مراغه با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم سعودی علیه ملت مظلوم یمن افزود: کشتار مردم بی دفاع و نابود کردن زیرساخت های این کشور، محاصره غذایی و دارویی و راه اندازی جنگ روانی و تبلیغاتی بخشی از واقعیت‏های تجاوز آل سعود و اربابان غربی و صهیونیستی به ملت مسلمان و مظلوم یمن است.

 


وی با اشاره به این‌که ائتلاف کشورهای عربی بایستی برای آزادی فلسطین از چنگ دژخیمان صهیونیستی باشد نه برای کشتن مردم مسلمان یمن، تصریح کرد: آنچه که اکنون در سوریه، عراق و یمن اتفاق افتاده، نقشه آمریکا و صهیونیست هاست که از سوی آل سعود اجرا می شود.

 


حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی، خواستار واکنش جامعه جهانی نسبت به جنایت های آل سعود در یمن شد و گفت: سعودی ها با پول مسلمانان بلای جان کشورهای مسلمان منطقه شده اند، به یقین ادامه چنین روندی، اضمحلال آل سعود را تسریع خواهد بخشید./935/پ202/ب4

ارسال نظرات