۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۲۵۲۷۵۶
نماینده ورزقان در مجلس:

نگرش جناحی نسبت به شعار سال کنار گذاشته شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی شعار امسال را تأکیدی دوباره بر عزم ملی برای مقابله با مشکلات و چالش‌های پیش‌روی نظام عنوان کرد و گفت: بر اساس سفارش رهبر انقلاب، باید نگرش جناحی و حزبی نسبت به شعار سال را کنار گذاشت.
الله‌وردي دهقاني، نماينده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس

الله‌وردی دهقانی، نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: شعار امسال رهبر انقلاب، تأکیدی دوباره بر عزم ملی برای مقابله با مشکلات و چالش‌های پیش‌روی نظام است.


وی با بیان این‌که اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف با همدلی و همزبانی بین دولت و ملت محقق می شود، خاطرنشان کرد: این شعار بیانگر اصل اساسی و عامل مهم پیروزی مسلمانان در طول تاریخ یعنی وحدت کلمه است.


نماینده ورزقان در مجلس با اشاره به تأکید آیات قرآنی، آموزه‌های نبوی و ائمه معصومین مبنی بر وحدت و همدلی برای حل مشکلات جامعه اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با همدلی و همزبانی ملت به پیروزی رسید، دوران دفاع مقدس را نیز با همدلی میان ملت و دولت پشت سر گذاشتیم، آبادانی کشور نیز تنها با عمل به شعار اساسی محقق می شود.


دهقانی با اشاره به این‌که راهبرد اصلی و تمامی ترفندهای دشمنان به تفرقه میان ملت ایران ختم می شود، افزود: البته باید در نظر داشت که وحدت و همدلی ملت و دولت به معنای آن نیست که قوای مقننه و قضائیه در این فرآیند مهم نقشی ندارند، بلکه این همدلی بایستی با توجه وظایف این دو قوه نیز پیگیری شود.


وی مفهوم شعار سال 1394 را وحدت مردم و مسؤولان برای مقابله با توطئه های دشمنان دانست و ادامه داد: همچنانکه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در طول حیات خود بارها بر لزوم وحدت در بین مردم تأکید داشتند، رهبر انقلاب نیز به درستی بر این موضوع مهم و تأثیرگذار تأکید کرده اند که باید از سوی مردم و مسؤولان به دقت مورد توجه قرار بگیرد.


دهقانی حمایت از دولت برای ترقی نظام و تحقق اهداف بلند مدت انقلاب اسلامی را مورد تأکید قرار داد و افزود: بر اساس سفارش رهبر انقلاب، باید نگرش جناحی و حزبی نسبت به شعار سال را کنار گذاشت، چراکه یکی از عناصر مهم پیروزی انقلاب وجود وحدت کلمه بین آحاد مردم بوده است.


نماینده ورزقان در مجلس با تأکید بر این‌که باید برای دست یابی به اهداف متعالی و انسانی انقلاب اسلامی شعار سال با نیت کمک به رشد و توسعه روز افزون کشور در صحنه عمل بروز پیدا کند، افزود: بهره مندی از ظرفیت بسیار وسیع و عظیم مردم یکی از ضرورت های مهم برای دولت محسوب می شود./935/ت302/ی

ارسال نظرات