۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۲۴۹۲۱۱
قدیری ابیانه:

تخریب اصولگرایان در دستور کار دشمنان و فتنه گران است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی، گفت: تخریب اصولگرایان و دستاوردهای انقلاب در دستور کار دشمنان و فتنه گران است که این موضوع با رصد رسانه‌های بیگانه کاملا مشهود است.
محمد حسن قديري ابيانه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسن قدیری ابیانه در نشست شورای همگرایی اصولگرایان با اصحاب رسانه که صبح امروز در مجتمع فرهنگی شهدای حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد، گفت: هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق آمریکا گفته است که پس از فتنه 88، آمریکا میلیون‌ها دلار خرج 5 هزار نفر کرده تا در فضای سیاسی ایران اثرگذار باشند در حالی که این افراد اکنون وارد عرصه انتخابات شده‌اند که هدفشان تخریب اصولگرایان و تقویت افراد زاویه دار با خط امام(ره) است.

 

 

وی گفت: تخریب اصولگرایان و دستاوردهای انقلاب در دستور کار دشمنان و فتنه گران است که این موضوع با رصد رسانه های بیگانه کاملا مشهود است بنابراین ضرورت مقابله با این توطئه‌ها لازم است.

 

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان برای تخریب چهره جریان اصولگرایی برنامه دارند و اخیرا فائزه هاشمی در مصاحبه با یک نشریه خارجی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «مشکل مذاکرات ایران با 5+1 چیست که به نتیجه نمی رسد» گفته بود «مقصر افراط گرایان هستند».

 

قدیری ابیانه افزود: آمریکا قصد دارد تا به نتیجه نرسیدن مذاکرات را به گردن ایران بیندازد و این در حالی است که برخی ها در داخل سعی دارند تا به نتیجه نرسیدن مذاکرات را به گردن جناح خاص بیندازند و این نشان دهنده بازی این افراد در  زمین آمریکا است و چنانچه این مذاکرات به نتیجه نرسد نتیجه زیاده خواهی و زورگویی‌های آمریکا است.

 

وی در خصوص تحریم‌ها، گفت: جریان رقیب سعی دارد تا اصولگرایان را عامل تحریم معرفی کند در حالی که فتنه 88 عامل اصلی تشدید تحریم‌ها شده است و برخی از این فتنه‌گران که دادگاهشان در حال برگزاری است و افراد سرشناسی هم هستند در خارج از کشور به دنبال این بودند که دشمنان را تشویق به تشدید تحریم‌ها کنند که این عمل هم انجام شد و این یک خیانت به ملت بود.

 

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: چنانچه فتنه 88 رخ نمی‌داد و اصلاح طلبان به رأی مردم تمکین می‌کردند همانطوری که اصولگرایان در انتخابات 92 و 84 تمکین کردند، در این صورت عقب نشینی دشمن شروع می‌شد.

 

قدیری ابیانه با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی، گفت: راه حل مشکلات اقتصادی اقتصاد مقاومتی است که متأسفانه امروز شاهد سیاست‌هایی هستیم که مغایر با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

 

وی در پایان به حذف یارانه خانوارهای پردرآمد اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به کاهش درآمدهای نفتی لازم است تا دولت در حذف یارانه افراد ثروتمند اقدام کند و این در حالی است که دولت به دلیل مسائل انتخاباتی حاضر به انجام این کار نیست./806/پ203/ب4

ارسال نظرات