۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۲۴۹۱۹۸
رییس کمیته رسانه شورای همگرایی اصولگرایان:

همراهی با سیره امام و رهبری از افتخارات جریان اصولگرایی است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیته رسانه شورای همگرایی اصولگرایان، گفت: یکی از افتخارات جریان اصولگرایی همراهی با سیره امام(ره) و رهبری است همچنین تقسیم کار در جریان اصولگرایی برای به نتیجه رسیدن، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
سيد محمد حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد حسینی رییس کمیته رسانه شورای همگرایی اصولگرایان در نشست شورای همگرایی اصولگرایان با اصحاب رسانه که صبح امروز در مجتمع فرهنگی شهدای حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: در جریان اصولگرایی هیچ‌گونه تردیدی وجود ندارد چرا که با این همگرایی باید در انتخابات آینده شاهد ائتلاف بزرگی در سراسر کشور و یک لیست واحد باشیم اما این در حالی است که اصولگرایان بر روی این مسأله به جمع‌بندی رسیده که جزئیات آن در زمان مناسب خود اعلام می‌شود.

 

 

وی گفت: امروز اتهامات فراوانی به جریان اصولگرایی وارد شده است و رقیب سعی دارد تا یک چهره زیبا از خود ترسیم و یک چهره نادرست همچون اهریمن از رقیب ارائه دهد بنابراین طرح اتهامات فراوان به اصولگرایان و مطرح کردن دیدگاه‌های نادرست در حوزه دموکراسی از جمله مسائلی است که رقبای اصولگرایان در این دوره به دنبال بهره‌گرفتن از آن بوده و همچنین تمام تلاش خود را می‌کنند تا از مولفه تفرقه در انتخابات آینده استفاده کنند.

 

رییس کمیته شورای همگرایی اصولگرایان خاطرنشان کرد: جریان رقیب در حوزه سیاست خارجی خود را تنش زدا و جریان مقابل را تنش‌زا معرفی می‌کند همچنین در مسائل داخلی نیز خود را دارای تدبیر و جریان مقابل را بی تدبیر نشان می‌دهد بنابراین این نوع جلسات هم اندیشی و هم فکری باید افزون بر ایجاد وحدت به نوعی بحث دفاع هم باشد و نشان دهنده آن باشد که اصولگرایان چه نوع افکار، آرمان و اهدافی دارند.

 

حسینی بیان داشت: اصولگرایان باید در جهت تبیین افکار عمومی افزون بر شناساندن تفکرات خود، چهره واقعی جریان مقابل را نیز به جامعه نشان دهند که این امر همان تقویت جبهه اصولگرایی و نقد جریان مقابل است.

 

وی تصریح کرد: جریان اصلاح طلبی از امام(ره) عبور کرده و هنگامی که آنها دیدند با عبور از امام(ره) نمی توانند به اهداف خود برسند بنابراین امروز سعی در معرفی چهره ای جدید از امام(ره) به جامعه دارند و لازم است تا این موضوع تبیین و جامعه با چنین افکاری آشنا شود.

 

رییس کمینه شورای همگرایی اصولگرایان عنوان کرد: امروز شاهد آن هستیم که برخی کارهایی که در جریان اصلاحات انجام می‌شد در دولت یازدهم نیز تکرار می‌شود، موضوع دامن زدن به اختلافات قومیت‌ها و مذاهب به طوری که اخیرا یکی از آقایان گفته بود "حقوق بشر در ایران به دلیل وجود عناصر تندرو در نهادها نقص می شود" بنابراین اگر کسی نداند که این جمله را یکی از دستیاران رییس جمهور مطرح کرده گمان می‌کند احمد شهید این جمله را گفته است از این رو این موضوعات خوراک خوبی برای رسانه‌های غربی است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، خاطرنشان کرد: اخیرا کتابی تحت عنوان چشم‌انداز فرهنگی برای دانشجویان منتشر شده که این کتاب در واقع اخلاق سکولاریسم به دانشجویان یاد می‌دهد و در این کتاب مبانی اعتقادی و روحیه انقلابی جایگاهی ندارد و یا اینکه شاهد آن هستیم امروز در آموزش و پرورش سیاسی کاری صورت می‌گیرد در حالی که امام خمینی(ره) ورود سیاست و سیاسی کاری را در آموزش و پرورش سمی مطرح کرده بود اما اکنون نشریاتی در آموزش و پرورش منتشر می‌شود که مربوط به طیف سیاسی خاص است که البته با ورود مجلس به این موضوع مانع این سیاسی کاری در آموزش و پرورش شد.

 

حسینی گفت: یکی از افتخارات امروز جریان اصولگرایی همراه شدن با سیره امام(ره) و رهبری است همچنین  اهمیت تقسیم کار در جریان اصولگرایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که به نتیجه بهتری در این زمینه می‌رسیم بنابراین رسانه‌های اصولگرا در بازتاب اقدامات اصولگرایان و همچنین اعتقاداتشان دست از تلاش خود برندارند این در حالی است که در استان‌ها جلسات خوبی برگزار می‌شود که نیاز به اطلاع رسانی دقیق در این زمینه هستیم، در بعضی از استان‌ها نیز جمعی از رسانه‌های اصولگرا گردهم آمدند و جلسات هم اندیشی برگزار می‌کنند و امیدواریم در سال آینده شاهد همگرایی مناسبی در این زمینه باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه در کشور ما احزاب و تشکل‌های سیاسی از انسجام خاصی برخوردار نیستند، افزود:  امروز بار احزاب بر دوش رسانه‌ها است بنابراین لازم است تا رسانه‌های ارزشی در دفاع از اصل نظام تلاش کنند.

 

رییس کمیته شورای همگرایی اصولگرایان با اشاره به افکار رسانه‌های جریان مقابل، تصریح کرد: رسانه‌های جریان مقابل بی محابا و بدون پایبندی به ارزش‌های نظام مسائلی را ناجوانمردانه مطرح می‌کنند چرا که آنها به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه هستند و حتی نگران نتایج این نوع القائات نیستند و این در حالی است که دغدغه رسانه‌های اصولگرا نظام و مردم است.

 

حسینی گفت: امروز یک کار گسترده‌ای از سوی رسانه‌‌های اصلاح طلب برای تخریب اصولگرایی آغاز شده و این در حالی است که روز به روز بر تعداد رسانه‌های آنان اضافه می‌شود./806/پ203/ب4

ارسال نظرات