۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۲۳۸۵۹۷
معاون تعلیم و تربیت سپاه کربلا مازندران:

بصیرت ملت ایران مانع تحقق توطئه فتنه گران شد

خبرگزاری رسا ـ معاون تعلیم و تربیت سپاه کربلا مازندران با بیان این که مهم ترین هدف ایجاد فتنه 88 محو انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: عده ای برای کسب قدرت با اصل نظام رو به رو شدند و در جبهه فتنه قرار گرفتند.
بصيرت/1

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت‌الاسلام ابوالحسن بریمانی، معاون تعلیم و تربیت سپاه کربلا مازندران امروز در جمع فعالان فرهنگی فریدونکنار با گرامیداشت حماسه تاریخی نهم دی ملت ایران با بیان این که مهم ترین هدف ایجاد فتنه 88 محو انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: عده ای برای کسب قدرت با اصل نظام رو به رو شدند و در جبهه فتنه قرار گرفتند.

 

حجت‌الاسلام بریمانی تصریح کرد: عمق فتنه به گونه ای بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی چندین بار برای حفظ و بقای انقلاب و ارزش ها سخنرانی کردند.

 

وی با ابراز تأسف از این که فتنه در بین انقلابی ها، شکاف ایجاد کرد، گفت: کسانی که در برابر نظام و رهبری ایستادند در این مملکت صاحب مقام بودند و بسیاری از فتنه‌گران برای نظام خدمت مدیریتی کردند.

 

معاون تعلیم و تربیت سپاه کربلا مازندران با اشاره به این که دشمن در فتنه 88 پیروزی های زیادی کسب، اظهار داشت: در این حادثه کار به جایی کشید که برخی از آنهایی که مسؤولیت داشتند نیز در جریان فتنه قرار گرفتند.

 

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی تا به امروز بیش از 500 بار از کلمه فتنه در رسانه ملی استفاده کرده است، اذعان داشت: طراحی این فتنه عظیم از خارج کشور و اجرای آن در داخل صورت گرفت و فضا را به حدی غبارآلود کردند که عده ای نتوانستند حق را از باطل تشخیص دهند.

 

معاون تعلیم و تربیت سپاه کربلا مازندران با اشاره به حوادث روز عاشورا در سال 88، این حرکات شنیع فتنه‌گران را محکوم کرد و یادآور شد: در زمان امام علی(ع) همان کسانی که وحی نازل شده بر پیامبر را کتابت می کردند فتنه را به وجود آوردند، در واقع سران فتنه در زمان امام راحل نیز مشکل داشتند اما جرات بیان نداشتند.

 

وی اذعان داشت: در دوران امام حسین(ع) و در لشکر یزید یک بی نماز پیدا نمی کنید، در جنگ جمل محرم اسرار پیغمبر سردمدار فتنه شد.

 

حجت الاسلام بریمانی با بیان این که این حرکت های فتنه‌جویان با گفتمان امام راحل تناقض دارد، خاطرنشان کرد: اگر در دوران امام با انقلاب مخالفت می کردند به آنها ضد انقلاب می گفتند و از ترس آبرو سکوت کردند.

 

وی ادامه داد: این فتنه 383 میلیارد تومان به کشور خسارت وارد کرد، تحریم ها بعد از این حوادث شدت یافت و در واقع حامیان فتنه بودند که جریان تحریم را از داخل به دشمن دادند.

 

معاون تعلیم و تربیت سپاه کربلا مازندران در پایان به حضور به موقع مردم و بسیجیان کشور در میدان و حمایت از رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: امروز نعمت ولایت با حضور مردم در نهم دی برای حفظ حرمت عاشورا برای همیشه در اذهان جهان تثبیت شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات